أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۱۰۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
بیست و هفتمین روز حملات عربستان درحالی آغاز شد که رسانه‌ها خبر دادند که در پی استفاده سعودی‌ها از گازهای سمی و بمب‌های فسفری علیه مردم یمن تاکنون 40 نفر مجروح شدند و 37 تن نیز دچار حالت خفگی شده‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، جنایات عربستان سعودی علیه مردم بی‌دفاع یمن که با چراغ سبز آمریکا و در سایه بی‌تحرکی جامعه بین‌الملل همچنان ادامه دارد، وارد بیست و هفتمین روز خود شد.

دیروز رسانه‌ها بار دیگر گزارش‌‌ها و تصاویری از بکارگیری سلاح‌های ممنوعه مانند بمب‌های فسفری و مواد شیمیایی در بمب‌ها و موشک‌ها توسط سعودی‌ها منتشر کردند و یک مقام یمنی از مجروح شدن 40 نفر بر اثر استفاده از سلاح های شیمیایی و 37 مورد حالت خفگی خبر داد.
تاکنون بیش از 2500 نفر در حملات عربستان سعودی به یمن کشته شده‌اند و در روز گذشته جنگنده‌های سعودی در 2 ساعت 24 بار شهر صنعا را بمباران کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها