أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۱۱۰۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
آندو در مصاحبه اش به قلعه نویی تاخته و او را مسئول نتایج ضعیف استقلال می داند. هم چنین این بازیکن عنوان کرده هر بازیکنی از استقلال می رود تهمت می شنود و صحبت های دیگری که می تواند روز سه شنبه را کمی پر حاشیه کند.
روزنامه خبر ورزشی در روز اول اردیبهشت یک مصاحبه جنجالی دیگر رو کرده و آندو تیموریان پس از مدت ها سکوت بالاخره درباره خروجش از استقلال و اختلافاتش با قلعه نویی صحبت کرده است.

آندو در مصاحبه اش به قلعه نویی تاخته و او را مسئول نتایج ضعیف استقلال می داند. هم چنین این بازیکن عنوان کرده هر بازیکنی از استقلال می رود تهمت می شنود و صحبت های دیگری که می تواند روز سه شنبه را کمی پر حاشیه کند. البته به نظر صحبت های آندو به تندی مصاحبه نکونام نیست اما خُب همین هم خواندنی است.

در کنار این خبر یک مصاحبه هم با پیام صادقیان داشته که این بازیکن اعلام کرده همین حالا از اروپا پیشنهاد دارد! مشخص نیست پیام خودِ خودش را می گوید که از اروپا پیشنهاد دارد و یا اینکه اصلا برای بازی فوتبال از اروپا پیشنهاد دارد یا چی ؟!

در روز بسیار خوب و پر خبرِ روزنامه خبر ورزشی مطلبی هم داریم با عنوان اینکه برانکو به کریم باقری در تمرینات محل نمی دهد و به نوعی به او بازی داده نمی شود که با توجه به خصوصیت های برانکو احتمال این خبر خیلی بعید است. و در آخر مهدوی کیا هم گفته در دوره استعدادیابی هم مهدوی کیا پیدا کرده و هم کریمی. مهدی آقا دست مریزاد، منتظر رشد و نمو و مشاهده دست پرورده هایت در سطوح اول فوتبال ایران هستیم.

ضمنا فردا ۴ بازی جذاب در لیگ قهرمانان آسیا و اروپا را در پیش خواهیم داشت و یک سه شنبه کاملا فوتبالی و پر از خبر انتظارمان را می کشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها