أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۱۱۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
امروز حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع یمن وظیفه هر انسان آزاد مردی است و تشکیل کمپین "یمن تنها نمی ماند" اقدامی شایسه، مقدس و ارزشمند بوده و بنده افتخار می کنم عضوی از این کمپین باشم و نفرت خودم را از جنایات یمن اعلام کنم.
به گزارش پایگاه 598، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تقدیر از تشکیل کمپین "یمن تنها نمی ماند"، گفت: امروز حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع یمن وظیفه هر انسان آزاد مردی است و تشکیل کمپین "یمن تنها نمی ماند" اقدامی  شایسه، مقدس و ارزشمند بوده و بنده افتخار می کنم عضوی از این کمپین باشم و نفرت خودم را از جنایات یمن اعلام کنم.
محمد حسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عربستان با تجاوز به خاک یمن در باتلاق عمیقی فرو خواهد رفت، افزود: امروز حمایت از ملت های مظلوم دنیا وظیفه هر انسان آزاد مردی است. هر انسان آزاده ای باید نسبت به جنایاتی که آل سعود در یمن انجام می دهد، اعلام انزجار کرده و هر کاری که از دستش بر می آید برای حمایت از مردم مظلوم یمن انجام دهد.  تشکیل کمپین "یمن تنها نمی ماند" اقدامی بسیار شایسته و ارزش مند بوده و ملت های دنیا باید بدون توجه به رنگ و نژاد و دین به این کمپین بپوندند و اعتراض و انزجار عمومی خودشان را نسبت به جنایات آل سعود که یاداور جنایات رژیم صیهونیستی در غزه است اعلام کنند.
آصفری با بیان اینکه عربستان با تشکیل ائتلافی کذایی به دنبال قدرت نمایی در منطقه است، اظهار کرد: اقدام عربستان سعودی و این ائتلاف باعث خواهد شد تا آنها در باتلاق بزرگی فرو روند و خروج از یمن و پیامد های این جنگ برای عربستان ساده نخواهد بود. عربستان دیر یا زود چاره ای جز توقف عملیات نظامی علیه یمن را نخواهد داشت.   
نماینده مردم اراک افزود: تجاوز آل سعود به یمن یاداور تجاوز رژیم صیهونیستی علیه مردم مظلوم غزه است. وقتی که عربستان سعودی با هواپیماها و جنگده هایش،  خانه های مردم بی گناه را  برای منافع سیاسی خود شبانه روز بمباران می کند و آرامش و امنیت را از مردم یمن سلب کرده، دقیقا کاری مشابه عملیات رژیم صیهونیستی در غزه انجام داده است. جنایت آل سعود مردم یمن را هدف قرار داده و همه باید به کمک و حمایت از مردم مظلوم این کشور بپردازیم.
آصفری ضمن انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در قبال تجاوز عربستان به خاک یمن، خاطر نشان کرد: جای بسی تاسف است که امروز مجامع بین المللی و سازمان های حقوق بشر در سکوت کامل به سر می برند. آنهایی که مدعی حقوق بشر هستند چشم خود را به روی این جنایات و جنگ خونین یمن بسته اند اما مطمئنا خداوند یاور مظلومان خواهد بود و وعده الهی محقق خواهد شد. به طور حتم آه مظلومان گریبانگیر آل سعود خواهد شد وعربستان تاوان سنگینی پرداخت خواهد کرد.
کمپین یمن تنها نمی ماند
منبع: سراج 24
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها