أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۱۱۲۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از جلسه فردای استیضاح‌کنندگان وزیر کار با رئیس مجلس شورای اسلامی برای تصمیم‌گیری نهایی در خصوص استیضاح علی ربیعی خبر داد.
محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت:‌ دومین جلسه استیضاح‌کنندگان وزیر کار با رئیس مجلس شورای اسلامی فردا برگزار می‌شود و بناست تا موضوع استیضاح فردا در این جلسه نهایی شود.

وی افزود: زمان اعلام وصول استیضاح وزیر کار موضوع مهمی است که فردا روی آن بحث می‌شود و به احتمال قوی روز چهارشنبه هفته جاری استیضاح اعلام وصول می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: طرح استیضاح وزیر کار پیش از این با بیش از 40 امضا به هیأت رئیسه مجلس تحویل داده شده و ما منتظر اعلام وصول آن هستیم.

پورابراهیمی خاطرنشان کرد: به دلیل جایگاه ویژه وزارت تعاون از نظر اقتصادی ما معتقدیم که باید وزیر توانمندی اداره این وزارتخانه را بر عهده گیرد که این هم کمک به نظام و هم کمک به کشور است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها