يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۱۱۹۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
وزیر دفاع گفت: به وزیر دفاع فرانسه و سایر سرمداران این کشور توصیه می‌کنم از عاقبت حمایت خود از رژیم‌صهیونیستی، صدام و گروه‌های تکفیری و تروریستی درس عبرت بگیرند.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از تسنیم؛ سردار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات روز گذشته جان اف لودریان وزیر دفاع فرانسه، گفت: انتظار می‌رفت مقامات کشوری که خود را مهد تمدن، دموکراسی و حقوق بشر می‌دانند، به جای طرح این‌گونه ادعاهای واهی، تجاوز و کشتار زنان و کودکان یمن را محکوم کرده، به حداقل وظایف انسانی خود در دفاع از مظلوم عمل می‌کردند.
سردار دهقان افزود: حمایت آشکار فرانسه از تجاوز وحشیانه به یمن اثبات‌کننده خوی صهیونیستی و ضدبشری سردمداران رژیمی است که در طول چهار دهه گذشته همواره حامی جنایتکاران جنگی و رژیم‌های مستبد بوده، با خون مردم بی‌گناه و زنان و کودکان مظلوم و بی‌پناه تجارت کرده است.
وی افزود: به نظر می‌رسد دموکراسی غربی در ذات خود جنایت، خونریزی، تجاوز و چپاول سرمایه‌های مادی و معنوی ملت‌ها، به ویژه مللی که به دنبال استیفای حقوق حقه خود از دست مستبدین نوکر اجنبی و دولت های مستبد و ضدمردمی هستند را به عنوان یک اصل نهادینه کرده است.
وزیر دفاع اظهارات غیرمسئولانه و ادعاهای واهی وزیر دفاع فرانسه که از دلارهای نفتی رژیم متجاوز عربستان سرمست شده است را جلوه‌ای از این حقیقت تلخ تاریخی و رویکرد غیرانسانی ذکر کرد و افزود: به وزیر دفاع فرانسه و سایر سرمداران این کشور توصیه می‌کنم از عاقبت حمایت خود از رژیم‌صهیونیستی، صدام و گروه‌های تکفیری و تروریستی درس عبرت گرفته، بیش از این خود را در نزد ملت‌های منطقه و افکارعمومی جهان منفور و بی‌آبرو نکنند.
جان اف لودریان وزیر دفاع فرانسه در سفر اخیر خود به لبنان از پادشاهی سعودی برای خرید سخاوتمندانه سلاح از این کشور و تجاوز سعودی‌ها علیه ملت مظلوم یمن و کشتار وحشیانه این ملت بی‌گناه در سه هفته گذشته که به کشته و زخمی شدن چند هزار یمنی به ویژه کودکان و زنان منجر شده حمایت کرده، موارد کذبی را به جمهوری اسلامی ایران نسبت داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها