يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۱۲۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
دروازه بان تیم فوتبال استقلال اعلام كرد: «به هواداران قول میدم که سهمیه آسیا رو ما بهتون هدیه می کنیم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، محسن فروزان در صفحه اجتماعی خود با ابراز ناراحتی از نتایج نه چندان دلچسب تیم استقلال نوشت:

 

"سلام به همه استقلالی های با غیرت و با تعصب.

 

همون قدر که شما ناراحتید ما هم ناراحتیم. به شما حق میدم هر انتقادی هم از هر کدوممون داشته باشید حق دارید ولی این رو مطمئن باشید که همه بازیکن ها و کادر فنی داریم با تمام وجودمون تلاش می کنیم.

 

ولی امسال ما بد شانس ترین تیم دنیا بودیم. بازی های زیادی حق مون بود ببریم اما بد شانسی ها دست از سرمون بر نمی داره. بهتون قول میدم که سهمیه آسیا رو ما بهتون هدیه می کنیم.

 

این رو کل تیم های آسیایی می دونن که امروز جای استقلال توُ آسیا خالیه و فوتبال ایران رو با استقلال می شناسن. این رو من نیگم، ستاره های روی پیراهن مون میگه."

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها