کد خبر: ۳۱۱۳۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
واکنش انصار حزب الله گلستان به صدور بیانیه جعلی بنام این تشکل:
انصار حزب الله گلستان در بيانيه ضمن تکذیب تهدید سید حسن خمینی توسط این تشکل، بیانیه منتشر شده قبلی به نام انصار حزب الله گلستان جعلي دانست. در بخشی از این بیانیه آمده است: "به نظر میرسد صدور بیانیه جعلی بنام انصار حزب الله گلستان، شیطنت جدید مدعیان اصلاح طلبی و فرار به سمت جلو با هدف انحراف افکار عمومی از ناکامیهای دولت در تحقق وعده ها و شعارهای حل مشکلات معیشتی مردم باشد."
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، انصار حزب الله گلستان در بيانيه که بر روی خروجی وبسایت خود قرار داده است ضمن تکذیب تهدید سید حسن خمینی توسط این تشکل، بیانیه منتشر شده قبلی به نام انصار حزب الله گلستان جعلي دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: "به نظر میرسد صدور بیانیه جعلی بنام انصار حزب الله گلستان، شیطنت جدید مدعیان اصلاح طلبی و فرار به سمت جلو با هدف انحراف افکار عمومی از ناکامیهای دولت در تحقق وعده ها و شعارهای حل مشکلات معیشتی مردم باشد. چون این جریان، حیات سیاسی خود را در حال حاضر در جنجالهای سیاسی و مظلوم نمایی میداند"

متن بیانیه انصار حزب الله گلستان به شرح ذیل می باشد:
 
عملکرد انصار حزب الله گلستان نشان از این واقعیت دارد که عقد اخوت با هیچ جریان و گروه سیاسی نبسته و از مسئولینی که تخلفی مرتکب شوند بر اساس فریضه واجب امربه معروف و مبتنی بر شرایط و مراتب فقهی آن تذکر میدهد. انتقاد از روسای قوا و وزرا و حتی مسئولین امنیتی در موارد خاص نشان از این رویه شفاف  وقاطعانه است .اما نکته حائز اهمیت اینکه همه این بیانیه ها با سربرگ و شماره و مهر رسمی روابط عمومی این تشکل منتشر و در سایت رسمی انصار حزب الله نیز انعکاس می یافته است.

به نظر میرسد صدور بیانیه جعلی بنام انصار حزب الله گلستان ، شیطنت جدید مدعیان دروغین اصلاح طلبی و فرار به سمت جلو با هدف انحراف افکار عمومی از ناکامیهای دولت در تحقق وعده های انتخاباتی بویژه شعار حل مشکلات معیشتی مردم باشد. چون این جریان ، حیات سیاسی خود را در حال حاضر در جنجالهای سیاسی و مظلوم نمایی میداند و این این رویه مغایر با شعار سال مبنی بر همدلی و همزبانی با مردم است.

شایسته است حامیان گفتمان سازش و تحقیر ، بجای همدلی و همزبانی با شیطان بزرگ و خوشحالی در گرفتن عکس یادگاری با خانم اشتون و اقای کری و اعلام فتح الفتوح بودن مذاکره با دشمنان ملت، وعده های انتخاباتی اقای روحانی را مرور نمایند.

البته جای تاسف اینکه مراسم سالگرد نمایندگان فقید استان گلستان به بستری برای جولان جریان سیاسی معلوم الحالی در گلستان تبدیل شده که همه ساله با سوء استفاده از بیت المال تمام اهتمامش تطیر سران فتنه و حامیان آنها در گلستان است.

یکی دیگر از سواستفاده ها از این مراسم نیز برگزار ی میتینگ سیاسی برای کسانی است که وزن سیاسی و عقبه مردمی ندارند اما در این مراسم به دنبال گدایی رای هستند. در دروغ و نفاقشان هم همین بس که در طول سال هیچ خبری از خانواده های بازماندگان عزیزان فقید هواپیمای یاک 40 نمیگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
۱
۱
اگر این اطلاعیه مربوط به حزب الله نیست این کارها که به تجمعات قانونی اقای مطهری انجام شد را حزب الله مردود ومحکوم کند
پاسخ
بوسجین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
۵
۱
البته خیلی ها دوست دارند با علامه فرض کردن ایشان هنوانه زیر بغل ایشان بگذارند و وی را وارد بازی زود هنگام ورود به ... رویایی خود کنند و از اب گل الود ماهی بگیرند غافل از اینکه حکومت طبق قانون اساسی موروثی و خانوداگی نیست بر اساس معیار های خاص است که قانون برای ان پیش بینی کرده است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۰۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
۱
۳
از لحن دو تا بیانیه معلومه هر دو کار یکیه . ترسیدن غلاف کردن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
ماشالله نکته سنجی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
حزب الله و ترس !
سیاح
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
۴
۱
خبرسازی و دروغ بستن به جریان متدین جامعه و خودزنی و شانتاژ روش همیشگی فتنه گران است و تعجب ندارد که ....ن هم با طناب آنها به چاه می رود و عکس العمل عجولانه یا برنامه ریزی شده، من نمی دانم
پاسخ
مسجدسلیمانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۱ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
۲
۳
زنده و پاینده باد یادگار امام
علامه سید حسن آقا خمینی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
علامه به کسی گفته میشود که بیشتر از طول عمر سید حسن یعنی 50 سال سابقه تحصیل و تحقیق در علوم حوزوی و غیره را داشته باشد .
صادقانه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
۲
۱
بسمه تعالی
خیر ، مردم هوشیار تر از این هستند که فریب این خود زنی ها را بخورند!
انصار حزب الله هم همواره مطیع امر رهبری بوده و هستند و کاری که رهبر عزیزشان راضی نیست نمی کنند.
واقعیت آن است که این سناریو سازی ها در راستای همان نقشه های جریان هاشمی برای گنده کردن سید حسن است که با تعریف و تمجید های نابجا و «علامه» و «مجتهد نمونه» خواندن وی قصد دارد برای خبرگان رهبری آماده اش کند تا بلکه جایگاه از دست رفته خود را دوباره باز یابد چرا که سید حسن را فردی ساده لوح ، مطیع و احتمالا نمک پرورده یافته! آنچه مردم انتظارش را می کشند برخورد مناسب و بایسته حاج حسن آقا با تملق گوئی هاشمی و تعریف و تمجیدهای غلط و نابجای از وی است که همه بخوبی درک می کنند با چه اهدافی از سوی جریان هاشمی در جریان است!
اگرحاج سید حسن آقا از امام بغیر از نام و عنوان رگ و رویه ای هم به ارث برده چرا در مقابل این سخنان سخیف و سبک ، موضعی چون حضرت امام نمی گیرد؟! چرا همچون امام ره برآشفته نمی شود؟! نکند باورش آمده که علامه و نمونه است؟!!
به ایشان توصیه می کنم مراقب کشتی در حال غرق شدن هاشمی باشد و از این جریان ولایت ستیز فاصله بگیرد والا سرنوشتی بهتر از کروبی و موسوی در انتظارش نخواهد بود و امروز مردم بخوبی اهل تشخیص هستند و تنها به نسب افراد نگاه نمی کنند و اگر ببینند سید حسن از منش و روش امام ره فاصله گرفته و می خواهد از عنوان امام در مقابل ولایت هزینه کند راحت تر از آب خوردن با وی وداع می کنند! والسلام.
پاسخ
صادقانه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۱ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
۲
۱
بسمه تعالی
خیر ، مردم هوشیار تر از این هستند که فریب این خود زنی ها را بخورند!
انصار حزب الله همواره مطیع امر رهبری بوده و هستند و کاری که رهبر عزیزشان راضی نیست نکرده و نمی کنند.
واقعیت آن است که این سناریو سازی ها در راستای همان نقشه های جریان هاشمی برای گنده کردن سید حسن است که با تعریف و تمجید های نابجا و «علامه» و «مجتهد نمونه» خواندن وی قصد دارد برای خبرگان رهبری آماده اش کند تا بلکه جایگاه از دست رفته خود را دوباره باز یابد چرا که سید حسن را فردی ساده دل ، مطیع و همسوی با اهداف خود می بیند!
مردم انتظار دارند حاج حسن آقا با هوشیاری و تیز بینی دست هاشمی و جریانش را بخواند و با تملق گوئی و تعریف و تمجیدهای غلط و نابجای او برخورد مناسب و بایسته نماید!
اگرحاج سید حسن آقا از امام بغیر از نام و عنوان رگ و رویه ای هم به ارث برده چرا در مقابل این سخنان سخیف و سبک ، موضعی چون حضرت امام نمی گیرد؟! چرا همچون امام ره برآشفته نمی شود؟! نکند باورش آمده که علامه و نمونه است؟!!
به ایشان توصیه می کنم از کشتی پوسیده هاشمی که در حال غرق شدن است فاصله بگیرد و الا سرنوشتی بهتر از کروبی و موسوی در انتظارش نخواهد بود و امروز مردم بخوبی اهل تشخیص هستند و صرفا به انتساب اشخاص نگاه نمی کنند و اگر ببینند سید حسن از منش و روش امام (ره) فاصله گرفته و می خواهد از عنوان امام (ره) برای احیای عناصر وجریانهای منحرف از خط ولایت و نظام هزینه کند راحت تر از آب خوردن وی را منزوی می کنند! والسلام.
پاسخ
محمود
ROMANIA
۲۳:۲۶ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
۲
۱
سلام سلام خدابرحزب الله ویاورانش تاحزب الله هست حزب شیطانهاارزوی فراموشی انقلاب شهداوبسیجیهارابگورببرندانهاکه دوست دارندحزب الله بترسددرخواب مرگن ماهمه حزب الله ایم دوستان فقط سعی کننداین دوسال رابه پایان برسونندبعدبروندبه دیدن کدخداخوش باشن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها