يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۱۴۰۵
زمان انتشار: ۰۰:۴۶     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
دختر جوان وقتی متوجه نیت شیطانی راننده مسافربر شد، خود را از خودرو به بیرون پرت کرد.
هفته گذشته دختر جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران در شکایتی مدعی شد روز گذشته در مسیر پردیس به تهران، راننده خودرو از مسیر اصلی منحرف شده و قصد آزار و اذیت او را داشته است.

 

مژگان در مورد نحوه حادثه به قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه 6 دادسرای جنایی گفت: مثل هر روز قصد داشتم برای کار به تهران بیایم و به دلیل این که دیرم شده بود به ایستگاه تاکسی نرفتم و کنار خیابان منتظر خودرو شدم. دقایقی بعد پسر جوانی که راننده پراید سفیدرنگ بود کنارم توقف کرد و من هم سوار خودرو شدم. ابتدا رفتار او عادی بود تا این که کم کم او از مسیر اصلی منحرف و به سمت اتوبان افسریه حرکت کرد. وقتی به او اعتراض کردم، سرعتش را زیاد کرد که در یک فرصت مناسب در خودرو را باز کرده و خودم را به بیرون پرت کردم. پسر جوان با مشاهده این صحنه از محل فرار کرد.

 

با اعلام شکایت دختر 28 ساله تیمی از ماموران پلیس آگاهی به دستور قاضی پرونده مامور رسیدگی به پرونده و شناسایی جوان شیطان صفت شدند. سرانجام روز گذشته پسر جوان با انجام تحقیقات تخصصی شناسایی و دستگیر شد.

 

با انتقال جمال 24 ساله به دادسرای امور جنایی، او مقابل بازپرس پرونده قرار گرفت و گفت: دختر جوان را به عنوان مسافر سوار خودرو کردم تا به تهرانپارس ببرم اما در میان راه وسوسه شدم که او متوجه ماجرا شد و خود را از ماشین به بیرون پرت کرد.

 

متهم پس از تحقیقات مقدماتی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت تا در خصوص انگیزه اش از او تحقیق شود./ جام جم

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها