کد خبر: ۳۱۱۴۱۱
زمان انتشار: ۰۱:۰۲     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
کاپیتان تیم استقلال گفت: «طبیعی است که هواداران از ما انتظار گرفتن نتیجه داشته باشند.»
بازیكنان استقلال پس از تساوی این تیم مقابل پدیده درباره ناراحتی هواداران از این نتایج صحبت هایی انجام دادند كه در ادامه می خوانید:

 

* عنایتی: زحمت می کشیم اما نتیجه ای به دست نمی آوریم

رضا عنایتی اظهار داشت: «با شرایطی که اتفاق افتاده هواداران حق دارند ناراحت باشند به هرحال آنها در سرما و گرما یاور تیم ما بودده اند و طبیعی است انتظار داشته باشند نتیجه بگیریم.»

 

وی درباره بازی خاطرنشان کرد: «ما بازی خوبی انجام دادیم. اما نتیجه نگرفتیم و امیدوارم در هفته های آینده نتایج قابل قبولی کسب کنیم و به شرایط ایده آل بازگردیم.»

 

عنایتی درباره اینکه چه اتفاقی افتاده که استقلال در 5 بازی اخیر به پیروزی نرسیده است گفت: «من نمی دانم چه اتفاقی افتاده اما در هر شرایطی به نظر هواداران احترام می گذاریم. البته من نمی توانم در حیطه فنی دخالت بکنم و در مسایل فنی قطعا کادر فنی بهتر می توانند نظر بدهند.»

 

وی افزود: «ما با تمام وجود تلاش خود را می کنیم اما واقعیت این است که جذابیت فوتبال به همین است گاهی اوقات زحمت می کشیم اما نتیجه ای به دست نمی آوریم.»

 

* عمران زاده: به خاطر استقلال بسیاری از پیشنهادات را رد کردم

حنیف عمران زاده اظهار داشت: «وقتی با ما قرارداد یک میلیاردی بسته می شود و 500 میلیون هم به ما داده نمی شود تماشاگران نباید به ما بی غیرت بگویند. سال گذشته با 300-400 میلیون تومان برای استقلال بازی کردیم.»

 

وی ادامه داد: «شما می توانید از پژمان منتظری و محرم نویدکیا بپرسید که من چند پیشنهاد دیگر داشتم اما به عشق استقلال در این تیم ماندم.»

 

عمران زاده در پایان با طعنه به اعتراضات هواداران گفت: «بله ما بی غیرت هستیم.»

 

* بیگ زاده: به شعارهای هواداران می خندم

هاشم بیگ زاده اظهار داشت: «ما باید می بردیم. یعنی احتیاج به برد داشتیم اما متاسفانه موفق نشدیم که به هدف مان برسیم.»

 

وی درباره اینکه شرایط استقلال برای کسب سهمیه دشوار شده است گفت: «من از شرایط جدول خبر ندارم. ولی هنوز سه باز ی دیگر باقی مانده است و تا آخر می جنگیم.»

 

مدافع استقلال بیان داشت: «ما سال سختی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم نتایجی بگیریم که آبرومندانه لیگ را به پایان برسانیم.»

 

وی درباره شعار هواداران علیه بازیکنان گفت: «تماشاگران حق دارند. آنها دوست دارند تیم محبوبشان نتیجه بگیرد. البته وقتی تیم نتیجه نمی گیرد دلیل نمی شود که بازیکنان کم کاری کرده باشند. انتظارات تماشاگران باید حرفه ای، عقلانی و منطقی باشد ما همه تلاش خود را می کنیم ولی  متاسفانه خدا نمی خواهد موفق شویم. به عقیده من انتظار هواداران برای گرفتن کسب سهمیه به جا است.»

 

وی درباره اینکه در این نتایج بازیکنان مقصرند یا کادر فنی بیان داشت: «همه ما مقصر هستیم نمی توان گفت بازیکنان یا کادر فنی مقصر هستند.»

 

بیگ زاده در باره شعارهای هواداران استقلال علیه خود گفت: «فقط به این حرف ها می خندم.»

 

* طالب لو: هواداران کمک کنند تا سهمیه را بگیریم

وحید طالب‌لو اظهار داشت: «ما تمام تلاش خود را می‌کنیم و بازیکنان نیز سعی زیادی می‌کنند تا بتوانیم از این شرایط خارج شویم.»

 

وی درباره از دست رفتن قهرمانی استقلال و حتی کسب سهمیه گفت: «ان‌شاءالله این اتفاق بیفتد. ما تمام تلاش خود را برای این کار می‌کنیم .امیدوارم هواداران کمک کنند تا بتوانیم به این مهم برسیم.»

 

طالب‌لو درباره شعار هواداران استقلال علیه بازیکنان بیان داشت: «در مجموع حق با هواداران است. وقتی هوادار ناراضی باشد یعنی ما عملاً نتوانسته‌ایم موفق باشیم.»

 

* نوری: شرمنده هواداران شدیم

میلاد نوری اظهار داشت: «ما چند تا بازی است که روی دور بدشانسی هستیم شرمنده هواداران شدیم. انشاالله در سه بازی آینده مخصوصا دربی جبران کنیم.»

 

وی درباره اعتراض هواداران استقلال به نتیایج گفت: «به هرحال بازیکنان تلاش خود را می کنند اما متاسفانه توپ هایمان وارد دروازه نمی شود. انشاالله جبران می کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
مجتبی خامانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
۰
۰
خداحافظ قلعه نوعی و افشار زاده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها