يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۱۴۱۸
زمان انتشار: ۰۱:۱۸     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
برانکو:
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قراردادی که من با پرسپولیس امضا کردم ۵۰ درصد ارزشم در بازارهای دیگر است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین عصر (جمعه) تیمش در مورد دیدار پرسپولیس برابر لخویای قطر اظهار داشت: شکست در این بازی برای ما آزاردهنده بود، چرا که با انگیزه بالا و جاه‌طلبی خواستار امتیاز بودیم که متأسفانه نتیجه خوبی به دست نیاوردیم.

وی افزود: تا دقیقه ۶۵ بازی با لخویا همه چیز خوب بود اما به یک باره دروازه‌مان باز شد و بعد از آن خیلی تلاش کردیم به بازی برگردیم اما نتوانستیم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به دیدار آینده تیمش مقابل سایپا یادآور شد: تا جایی که از سایپا شناخت دارم، آنها تیم جوان و دونده‌ای دارند که برای کسب امتیاز از پرسپولیس از انگیزه بالایی برخوردار هستند. ما نیز مشکلات عدیده خود را داریم. در این بازی هادی نوروزی محروم است و علیپور هم به خاطر دریافت سه کارت زرد نمی‌تواند ما را همراهی کند. وضعیت محسن بنگر و حمیدرضا علی‌عسگر که با مصدومیت مواجه شده‌اند نیز هنوز مشخص نیست و در خصوص آنها همچنان علامت سؤال جلوی نام‌شان است.

برانکو درباره آنالیز تیم سایپا نیز توضیح داد: ما قطعاً در این بازی به دنبال این هستیم که با کسب سه امتیاز لیگ را باکیفیت و در شرایط خوب به پایان برسانیم. البته بازی‌ها بسیار فشرده است و ما مجبوریم هر سه روز یک بار به میدان برویم. این مسئله خستگی مفرطی را برای بازیکنان پرسپولیس داشته و طبیعی است که حریفان از این خستگی ما نهایت استفاده را ببرند.

وی با تأکید بر اینکه همچنان به بازیکنان پرسپولیس ایمان دارد، گفت: بازیکنان پرسپولیس هرچه جلو می‌رویم شرایط‌شان بهتر می‌شود و من از عملکرد آنها راضی‌ام. باید تلاش کنیم لیگ را با آرامش به پایان برسانیم و در لیگ قهرمانان آسیا نیز راهی دور بعد شویم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص درگیری محمدرضا خانزاده با یک هوادار پرسپولیس در قطر خاطرنشان کرد: من امروز این خبر را شنیدم و یک هشدار قوی هم به خانزاده دادم. لحظه‌ای که به پرسپولیس آمدم به همه هشدار دادم که اینگونه قضایا برای من بسیار مهم است، چون پرسپولیس متعلق به آحاد مردم است و همه ما عضو کوچکی از خانواده بزرگ پرسپولیس هستیم. به نوعی قوانین و معادلات باشگاه پرسپولیس با دیگر باشگاه‌ها فرق دارد.

برانکو ادامه داد: کار خانزاده اصلاً قابل توجیه نیست. من می‌توانم عصبانیت از شکست را درک کنم اما همه ما باید قوی‌تر باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اراده برخورد با خانزاده وجود دارد یا خیر، اظهار داشت: قطعاً باشگاه در این خصوص تصمیم می‌گیرد و پس از جلسه‌ای که من با مسئولان باشگاه خواهم داشت احتمالاً از نظر مالی خانزاده را جریمه می‌کنیم. البته باید نژادفلاح بیاید تا ببینیم چه نوع جریمه‌ای را باید برای او در نظر بگیریم. شاید با این اتفاق خانزاده به خروج از تیم بسیار نزدیک باشد اما ما باید این مسئله را هم مدنظر داشته باشیم که بالاخره نمی‌توانیم به راحتی هر بازیکنی را از دست بدهیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا از اظهارنظرهای چند روز گذشته حمیدرضا سیاسی ناراحت شده و یا اینکه با او جلسه‌ای را برگزار کرده است، گفت: من هیچ جلسه‌ای با کسی برگزار نکردم، چون با تیم در قطر بودم اما باید بگویم تغییرات مدیریتی که در پرسپولیس رخ می‌دهد مربوط به دولت، وزارتخانه مربوطه و مسئولان ذیربط است. تنها تکلیف من این است که شاگردانم را تمرین بدهم تا تیم بهترین نتیجه را کسب کند. البته طبیعی است که حواشی اطراف باشگاه روی بازیکنان تأثیر بگذارد اما امیدوارم از روز چهارشنبه شرایط تیم بهتر شود.

برانکو در واکنش به اظهارنظر برخی از منتقدان مبنی بر اینکه بهتر بود او در ابتدای فصل به پرسپولیس بیاید، تأکید کرد: من هم موافق این مسئله هستم. بالاخره ایده‌آل این است که از ابتدای فصل به تیمی بیایید اما در جریان مذاکرات من با مسئولان باشگاه پرسپولیس هدف این بود که هرچه سریعتر تیم بهتر شود و زمان را از دست ندهیم تا با شناسایی بهتر بتوانیم سریع‌تر نقص‌ها را جبران کنیم و تیم جدیدی بسازیم.

وی در پایان در خصوص اینکه سیاسی اعلام کرده برانکو و قراردادش برای پرسپولیس غده سرطانی هستند، گفت: وقتی زمان تغییر برسد در مورد برخی موارد صحبت می‌کنم اما باید بگویم ۳۰ سال است که مربی هستم و پشت سرم سوابق من موجود است. قراردادی که من با پرسپولیس امضا کردم ۵۰ درصد ارزشم در بازارهای دیگر است.

سرمربی پرسپولیس درباره شایعه دوپینگی بودن یکی از بازیکنان جوان تیمش به نام علی علیپور گفت: قطعاً در تیم من چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و هرگز به یک بازیکنی اجازه نخواهیم داد از مواد نیروزا استفاده کند. در خصوص شایعه مطرح شده من هیچ چیزی نشنیده‌ام و برای اولین بار است که از شما خبرنگاران چنین مسئله‌ای را می‌شنوم.

برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا لیست خرید تیمش را برای فصل بعد بسته است یا نه، گفت: همچنان دارم روی این لیست کار می‌کنم. توقع ندارید که آن را برای شما بخوانم!

این مربی کروات همچنین درباره تقابلش با مجید جلالی که زمانی از منتقدان اصلی وی بود، خاطرنشان کرد: قبل از هر چیز به مجید جلالی تبریک می‌گویم که ۲۰ سال است در لیگ برتر مربیگری می‌کند و این کیفیت بالای او را نشان می‌دهد. انتقاد و نقد کردن زیباترین بخش فوتبال است، این یعنی تبادل افکار، رویارویی و دفاع از فلسفه خود. به خاطر همین اظهارنظرهاست که فوتبال روز به روز در جهان در حال پیشرفت است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها