أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۱۴۴۶
زمان انتشار: ۰۸:۴۸     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
«سفید سیاه خاکستری»
در هفته گذشته آرزوی میلیون‌ها ایرانی برآورده،‌ سیلی محکمی از سوی مردم ایلام به صورت یکی از عناصر فتنه‌ 88 زده و پای یک مقام آمریکایی درازتر از گلیم‌اش شد؛ با ما همراه باشید با چهره‌های هفته گذشته.

به گزارش پایگاه 598، سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس در نظر دارد تا خبرسازترین «چهره‌های» هفته گذشته را تحت عنوان بسته خبری «سفید سیاه خاکستری» به مخاطبان خود معرفی کند.

با ما همراه باشید با چهره‌های هفته گذشته:

 

*آرزوی برآورده شده هفته

در هفته گذشته یک خبر آمد و سپس تصویری منتشر شد؛ تصویری که مردم ایران استجابتش را در 8 سال دفاع مقدس و پس از آن  آرزو می‌کردند؛ خبر این بود: «عزت الدوری» معاون صدام، دیکتاتور سابق عراق توسط نیروهای بسیج مردمی عراقی کشته شد.

و سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح با حضورش بر بالای سر جنازه معاون صدام، نماینده میلیون‌ها ایرانی در جشن برآورده شده آرزوی سال‌های نه چندان دور شد.

تصویر سردار باقرزاده به دلیل این حضور پرافتخار مورد استقبال مردم قرار گرفت و  این تصویر به آلبوم خاطرات خوش دفتر انقلاب اضافه شد.

 

 

*سیلی هفته

در هفته گذشته سیلی محکمی از سوی مردم ایلام به صورت یکی از عناصر رسانه‌ای فتنه‌ 88 زده شد. محمد نوری‌زاد از عناصر رسانه‌ای فتنه 88 که از صبح روز 29 فروردین وارد ترمینال شهر ایلام شده بود، در جدیدترین پست خود در صفحه فیسبوکش ضمن توضیح در خصوص مشاهده یک صحنه که توسط یک فرد در کنار خیابان صورت گرفته، جمله‌ای توهین آمیز را به مردم استان ایلام منتسب کرد.

گستاخی نوری‌زاد بی‌پاسخ نماند و با واکنش مردم این شهر مواجه شد. از همین رو مردم ایلام در مقابل هتل دالاهو شهر ایلام، محل استقرار محمد نوری زاد تجمع کردند با شعارهای خود خواستار بیرون راندن این عنصر هتاک و فتنه گر از استان ایلام شدند.

 

 

*اعتراف مهم هفته

هفته گذشته اعتراف بسیار مهمی از سوی یک شاهزاده سعودی در خصوص قدرت ایران مطرح شد؛ «نیروهای ایرانی می‌توانند عربستان را ظرف 24 ساعت نابود کنند»؛ سخنی از سوی «طلال بن عبد العزیز» یکی از شاهزادگان عربستان سعودی. و البته آنچه عیان است... چه حاجت به بیان است! قدرت که زیاد باشد دیگر لازم نیست خودی‌ها چیزی بگویند، باید منتظر شد تا دشمنان خود اعتراف کنند.

 

*پای درازتر از گلیم هفته

پایی که در هفته گذشته از گلیم‌اش درازتر شد متعلق است به جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید؛ وی گفت که «توافق هسته‌ای منوط به اعمال بی‌سابقه‌ترین و شدیدترین بازرسی‌ها از ایران است». جناب سخنگو! زهی تصور باطل زهی خیال محال.

 

 

*چهره بد هفته

چهره بد این هفته تعلق می‌گیرد به ولید بن طلال شاهزاده سعودی؛ وی در هفته گذشته اعلام کرده است که به خلبان‌های سعودی که در عملیات موسوم به طوفان اراده حضور داشته‌اند و در بمباران شهرهای یمن مشارکت کرده‌اند خودرو هدیه می‌دهد. پول‌های کثیف باید در راه کثیف خرج شود!

در این حملات بیش از 3 هزار نفر از مردم غیرنظامی یمن کشته و زخمی شدند و گزارش‌ها از بکارگیری سلاح‌های ممنوعه از جمله سلاح‌های شیمیایی و بمب‌های فسفری توسط عربستانی‌ها علیه مردم یمن حکایت داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها