يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۱۴۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
در پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پدیده تماشاگران استقلال با عصبانیت علیه کادر فنی و بازیکنان این تیم شعار دادند.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پدیده با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد تا باز هم هواداران استقلال از عملکرد تیم خود گلایه کنند.

* تماشاگران استقلال که از نتیجه تیم‌شان مقابل پدیده به شدت عصبانی بودند علیه کادر فنی و بازیکنان این تیم شعارهایی سر دادند. همچنین برخی از تماشاگران با دوربین‌های تلویزیونی مصاحبه‌هایی علیه کادر فنی و بازیکنان انجام دادند.

* در پایان این بازی تماشاگران با شعارهایی همچون «بازیکن بی‌غیرت، نمی‌خواهیم نمی‌خواهیم»، «بی‌غیرت حیا کن استقلال را رها کن»و... اعتراض خود را اعلام کردند.

* همه بازیکنان استقلال بعد از به صدا درآمدن سوت بازی از شدت ناراحتی وخستگی روی زمین نشستند و توان بلند شدن نداشتند.

* محسن فروزان دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال زمانی که تماشاگران علیه وی و هم‌تیمی‌های خود شعار می‌داند از آنها خواست تا علیه آنها شعار ندهند.

* بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پدیده در پایان بازی به دستور مرزبان به سمت تماشاگران خود رفتند و از حمایت‌های آنها تشکر کردند.

* در حالی که دو هفته پیش تماشاگران استقلال در پایان بازی این تیم برابر ذوب‌آهن بازیکنان حریف را تشویق کردند این بار هم همین کار را تکرار کرده و بازیکنان پدیده را تشویق کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها