أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۱۵۰۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنی که آن کار را با هواداران انجام می‌دهد باید بداند که هواداران سرمایه باشگاه هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، رضا شاهرودی در مورد وضعیت پرسپولیس گفت: وضعیت پرسپولیس خوب نیست. متاسفانه  تیم در دیدارهای اخیر عملکرد خوبی نداشته و مقابل النصر هم با نتیجه 3 بر صفر متحمل شکست شد. با آمدن مربی جدید وضعیت تیم فرقی نکرده است.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در آسیا به مرحله بعد صعود کند، خاطرنشان کرد: بازی مقابل بنیادکار در تهران است. این تیم شانس کمی برای صعود به مرحله بعد دارد. در هر صورت وضعیت تیم به اما و اگر کشیده شده اما امیدوارم در بازی با بنیادکار پرسپولیس برنده شود.

 



پیشکسوت پرسپولیس در ارتباط با مسابقه این تیم در هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل سایپا، خاطرنشان کرد: سایپا یکی از تیم‌های خوب فوتبال ایران است. این تیم فوتبال را با برنامه بازی میکند و کیفیت بسیار خوبی دارد. این مسابقه بسیار حساس است. پرسپولیس اگر نتواند نتیجه بگیرد در صورت کسب نتیجه از سوی تیم‌های حریف وضعیت خطرناکی پیدا می‌کند. البته بعید می‌دانم تیم‌های پائین جدولی بتوانند نتیجه بگیرند.

شاهرودی در ارتباط با اینکه مدافع شماره 3 پرسپولیس در قطر با هواداران درگیر شده است، اظهار داشت: بازیکن پرسپولیس باید بداند هواداران سرمایه باشگاه هستند و نباید کسی به هواداران بی احترامی کند. البته هواداران هم نباید حرف ناشایست بزنند و از کوره در بروند. بازیکنی که در پرسپولیس بازی می‌کند به هیچ وجه کم کاری نمی‌کند.

وی در ارتباط به اینکه چه جریمه‌ای باید برای این بازیکن درنظر گرفته شود، گفت: کمیته انضباطی باشگاه این مسئله را بررسی می‌کند. به هرحال باید با این مسئله برخورد شود. وقتی می‌گوییم باشگاه فرهنگی ورزشی باید با این موضوع برخورد شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها