أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۱۵۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
سردار اشتری در همایش فرماندهان ناجا؛
فرمانده نیروی انتظامی، تشدید و استمرار فعالیت قرارگاه مبارزه با سرقت را از مهم‌ترین اولویت های پلیس در سال ۹۴ نام برد.
مهر: سردار حسین اشتری در بیستمین همایش سراسری فرماندهان، روسا و مدیران ناجا، گفت: بنا بر روش هر ساله، در این ایام برای ارزیابی سال گذشته و بهره‌گیری از فرمایشات مسئولان مرتبط با حوزه امنیت برای تعیین دستورالعمل سال جاری، این همایش برگزار می‌شود.

وی از تلاش و مجاهدت فرماندهان نیروی انتظامی قدردانی کرد و گفت: نیروی انتظامی بر آن است تا بتواند به عنوان پلیس شایسته و در شان مردم ایران، با بهره‌گیری از احکام قانونی، در کنار رأفت، حافظ و پاسدار آرامش و امنیت جامعه باشد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه اقتدار زمانی زیبا است که در خدمت مردم باشد، افزود: در سال گذشته برای ارتقای امنیت، در حوزه‌های مختلف تلاش های بسیاری صورت گرفت که در نتیجه این تلاش ها، منجر به شاخص های بهبود در حوزه امنیت از جمله مواد مخدر و جرایم اقتصادی شد.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت برای پاسخگویی به دغدغه های مردم، گفت: تشکیل این قرارگاه موجب کاهش جرم و افزایش امنیت در این حوزه شد.

اشتری، تشدید و استمرار فعالیت‌های قرارگاه مبارزه با سرقت را از اولویت‌های ناجا در سال ۹۴ نام برد و افزود: استمرار فعالیت‌های قرارگاه مبارزه با سرقت در دستور کار ناجا قرار گرفته تا احساس امنیت در جامعه ارتقاء یابد.

وی همچنین با اشاره به طرح نوروزی ناجا برای برقراری امنیت، گفت: طرح نوروزی با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط برای ایجاد فضایی توام با آرامش و امنیت ایجاد گردید که در اثر این تلاش‌ها، علاوه بر افزایش سه درصدی سفرهای نوروزی، تلفات جاده‌ای ۱۱ درصد و تصادفات ۱۲ درصد کاهش یافت.

فرمانده ناجا با اشاره به نامگذاری سال ۹۴ به نام «دولت و ملت همدلی و همزبانی» از سوی رهبر انقلاب اسلامی، گفت: بر آن هستیم تا با حمایت‌های دولت، پاسخ مناسبی به نیازهای امنیتی و انتظامی مردم داده شود.

وی همچنین برقراری امنیت عادلانه، فراگیر و بدون تبعیض برای آحاد مردم را از جمله دغدغه‌های ناجا نام برد و گفت: رعایت حقوق شهروندی، برخورد با مجرمین و قانون‌شکنان سرلوحه کار ناجا در سال جدید خواهد بود.

سردار اشتری، توسعه فناوری و زیرساخت‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: توسعه زیرساخت‌ها می تواند نقش بسزایی در افزایش سرعت و امنیت و ارتقای صحت عمل ایفا کند.

فرمانده ناجا در پایان از پشتیبانی دولت به ویژه وزیر کشور و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تشکر کرد و گفت: امیدوارم با ادامه این پشتیبانی‌ها بتوانیم با توسعه امنیت و توسعه اجتماعی و اقتصادی، مؤید دولت در شکوفایی، رشد، توسعه و امنیت کشور باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها