کد خبر: ۳۱۱۵۲۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا رویارویی با هم‌تیمی‌ قدیمی‌اش در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را دیداری خاص توصیف کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به گونه‌ای رقم خورد که لوئیس انریکه، سرمربی آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا رودرروی دوست و هم تیمی‌ قدیمی‌اش در بارسلونا، پپ گواردیولا که اکنون هدایت بایرن مونیخ را برعهده دارد قرار بگیرد، کسی که در چهار فصل حضورش در بارسا به عنوان مربی (2008 تا 2012) 14 جام کسب کرد تا موفق‌ترین مربی تاریخ آبی‌واناری‌ها باشد.

 



انریکه در خصوص رویارویی بارسلونا با بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: این بازی به خاطر حضور پپ روی نیمکت بایرن یک بازی خاصی است، هم برای من هم برای بازیکنان. روز مصاف دو تیم برای هواداران بارسا روز بزرگی است. ما باید با هدف کسب پیروزی در هر دو بازی رفت و برگشت به میدان برویم.

در همین حال خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا هم درباره قرعه تیمش اظهار داشت: باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. ما به خوبی گواردیولا را می‌شناسیم. او یک بارسایی است و اینجا مربیگری کرده است. این قرعه‌ای است که نصیب ما شده است. هر چهار تیمی که به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده‌اند،‌ تیم‌هایی هستند که لیاقت حضور در این مرحله را داشته‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها