أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۱۵۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: تغییراتی که در باشگاه پرسپولیس به وجود آمد باعث شد مشکلاتی در این تیم به وجود بیاید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، حمید استیلی در خصوص حضورش در منطقه بازی دراز اظهار داشت: ما هر ساله در سالگرد شهادت شهدای این منطقه به همراه تنی چند از مسئولان حاضر می‌شویم و یاد و نام آن شهدا را گرامی می‌داریم. من به همراه آقایان سلیمی،‌محمدزاده و محمد طلایی سرمربی تیم کشتی جوانان در این منطقه حاضر شدیم. مسئولان از خاطرات آن زمان برایمان تعریف می‌کنند و ما هم خود را مدیون شهدا می‌دانیم.

وی در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت:‌متاسفانه پرسپولیس تغییرات زیادی داشت که همین موضوع باعث شد با مشکلاتی روبرو شود. این موضوع چه در بعد مدیریت و چه در بعد کادر فنی انجام شد و باعث بروز مشکلاتی در این تیم شد. عدم ثبات باعث می‌شود تا تیم با مشکلاتی روبرو شود. پرسپولیس در آسیا با 3 برد امیدوار به صعود بود اما هم اکنون شرایطش خطرناک شده و در بازی آخر باید امتیاز بگیرد. پرسپولیس، لیگ و جام حذفی را از دست داد و امیدوار به لیگ قهرمانان آسیا بود که این مسئله هم هم‌اکنون دشوار شده است.

 



سرمربی سابق سرخ‌پوشان در خصوص تغییر و تحولاتی که صورت گرفت و برانکو جای درخشان را گرفت، یادآور شد: خیلی خوب بود تا پایان فصل درخشان در تیم حضور می‌داشت اما به هر حال این تغییرات صورت گرفته و باید همه کمک کنند تا تیم نتیجه بگیرد. در لیگ هم هنوز خطر وجود دارد اما آسیا مهمتر است و باید تیم در آن رقابت‌ها نتیجه بگیرد.

استیلی در خصوص وضعیت راه‌آهن یادآور شد: بسیار تاسف می‌خورم از شرایطی که برای این تیم به وجود آمده است. ما برنامه‌ریزی 5 ساله کرده بودیم تا تیم به خوبی نتیجه بگیرد اما پس از اتفاقاتی که افتاد تیم‌های پایه از بین رفتند و متاسفانه برنامه‌ها عملی نشد.

وی در مورد اینکه آیا طلبش را از باشگاه راه‌آهن گرفته، گفت: هنوز منتظر هستیم تا این پول پرداخت شود. ما قرارداد بازیکنان راه‌آهن در فصل گذشته که به ما هم ربطی نداشت را پرداخت کردیم. مسئولان از ما مدارک خواستند و ما هم آنها را داده‌ایم و حالا منتظریم تا ببینیم شرایط چگونه می‌شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها