أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۱۶۲۶
زمان انتشار: ۰۵:۰۹     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
سايپا و پرسپوليس در 2 شرايط مختلف به مصاف هم مي روند. سايپا براي نزديک شدن به صدر و پرسپوليس براي فرار قطعي از حريم سقوط است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از"ورزش سه"، این مسابقه برای پرسپولیسی ها که چهارشنبه مسابقه حساسی در روز ششم لیگ قهرمانان دارند، خالی از اهمیت نیست. شاید تنها به این دلیل که برانکو نمی خواهد در باخت هت تریک کند.

1. سایپای 37 امتیازی در صورت برد برابر پرسپولیس 40 امتیازی می‌ شود، با این حال دیگر نمی‌ توان سایپا را مدعی آسیایی شدن دانست. سایپا اگر به جز پرسپولیس، هر سه بازی بعدی را ببرد، تازه 49 امتیازی شده و مطمئنا در لیگ به جز تراکتور تیم نفت، سپاهان و فولاد از 50 خواهند گذشت.

2. پرسپولیس 29 امتیازی اگر امتیاز نگیرد و بار دیگر ببازد، دیگر به واقع گزینه سقوط به دسته اول می‌ شود، بدون هیچ تعارفی.

3. پرسپولیس در بازی رفت خود برابر سایپا بازنده شد. در دیداری که روز 29 مهر انجام شد، سایپا در تهران با گلی که در دقیقه 60، میلاد میداوودی زد برنده دیدار شد.

4. در 10 دیداری که بین 2 تیم پرسپولیس و سایپا در مسابقات فوتبال لیگ‌برتر انجام شده پرسپولیس صاحب 5 برد، یک مساوی و 3 باخت شده است.

5. ابراهیم صادقی، بازیکن قدیمی و بزرگ سایپا که مدتی را هم در پرسپولیس بوده محروم است و نمی‌ تواند بازی کند. پرسپولیسی ها هم هادی نوروزی، با تجربه ترین یار خود را به علت محرومیت در اختیار ندارند.

6. در بازی های هفته گذشته 2 تیم، هر 2 تیم با نتیجه 2 ـ یک بازنده شده اند، پرسپولیس با نتیجه 2 ـ یک به سپاهان باخت و تیم سایپا هم مقابل تراکتورسازی با حساب 2 ـ یک مغلوب شد.

7. بدترین بیلان تاریخ پرسپولیس! یک برد، 4 مساوی و 6 باخت در 11 بازی! سرخپوشان در 11 بازی لیگ صاحب یک برد شده اند. باورتان می‌ شود؟ سرخپوشان بعد از دربی در تهران نبرده اند.

8. سایپا که در سالیان گذشته زیاد مساوی می‌ کرد و 3 بازی اول لیگ امسال را هم با مساوی شروع کرد در 9 بازی اخیرش تنها یک مساوی داشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها