کد خبر: ۳۱۱۶۲۸
زمان انتشار: ۰۰:۵۰     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
بعد از سه مسابقه بدون برد عليرضا منصوريان مقابل سرمربي سابق اش در استقلال قرار خواهد گرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از"ورزش سه"، نفت‌تهران، تنها تیمی است که هم در آسیا، هم در لیگ و هم در جام‌حذفی صاحب شانس است. آنها که با پاختاکور مساوی کرده و صعودشان را در آسیا به تعویق انداخته اند حالا امیدوارند که صدرجدول را از تراکتور پس بگیرند.

1. نفت 48 امتیازی با یک برد خانگی 51 امتیازی شده و در آن شرایط آرزومند ناکامی تراکتور برای پیکان در تهران می‌ شود. اما حریف، ملوانی است که با برد برابر نفت، منتظر شنیدن باخت پرسپولیس است تا بالاتر از این تیم قرار گیرد.

2. در بازی رفت، که روز 30 مهر انجام شد، 2 تیم یک ـ یک شدند. گل نفت را غلامرضا رضایی در دقیقه 88 زد و گل مساوی ملوان را سعید یوسف زاده در دقیقه 95 زد.

3. از وقتی که نفت‌تهران به لیگ‌برتر آمده، 9 بازی برابر ملوان انجام داده است. نفتی ها در این 9 بازی 4 برد، 4 مساوی و یک باخت برابر ملوان داشته اند و از حیث گل شماری 11 گل زده و 6 گل دریافت داشته اند.

4. هر 2 تیم یک بازیکن محروم دارند که اتفاقا از مهمترین نفرات تیم هایشان هستند. کمال کامیابی نیا بازیکن نفت و جلال رافخایی مهاجم ملوان، این 2 بازیکن مورد اشاره هستند.

5. هفته گذشته نفتی ها عملکرد خوبی نداشته و 5ـ3 برابر ذوب‌آهن بازنده شدند، در آن سوی میدان ملوان در زمین خودش برابر استقلال به تساوی یک ـ یک رسید.

6. ملوان بعد از 4 برد متوالی، حالا 4 دیدار است که نبرده انگار موفقیت ها دوره ای رخ می‌ دهد.

7. نفت، بعد از 19 بازی بدون شکست، در 2 هفته اخیر هم به فولاد باخته هم به ذوب‌آهن.

8. فیروز کریمی که سرمربی بسیاری از مربیان فوتبال ایران است یک فصل در استقلال سرمربی علیرضا منصوریان بوده است. این همان فصلی است که منصوریان درنهایت از فوتبال خداحافظی کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها