أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۱۶۳۱
زمان انتشار: ۰۰:۴۲     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
محرم نویدکیا بعد از حدود نیم فصل دوری از ترکیب سپاهان دوباره سرومر و گنده و سلامت در میانه میدان زردپوشان جولان می‌ دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از"ورزش سه"، نویدکیا که دیروز در سومین بازی متوالی در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت، این بار بهتر کار کرد و پایش به پاس گل باز شد. اگرچه نویدکیا هنوز به سطح آن بازیکن درخشان سابق نرسیده، اما هیچ بعید نیست که این بازگشت به موقع در نهایت باعث شود او یک بار دیگر جام قهرمانی لیگ را بالای سر ببرد.

نویدکیا که شاید مهمترین بازیکن نسل طلایی دهه 80 محسوب می‌ شود، ویژگی‌هایی دارد که کمتر در فوتبال ایران یافت می‌ شود. یکی از مهمترین هایش پاس هایی که دقت استثنایی دارند. او در سه بازی باقیمانده احتمالا آمار پاس گل خود را بالاتر خواهد برد، بخصوص که مهاجمان سپاهان هم روی فرم و عالی هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها