امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۱۱۶۳۸
زمان انتشار: ۰۰:۳۱     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
آنهايي که از نزديک اتفاقات باشگاه استقلال را دنبال مي‌ کنند، عقيده دارند مشکل امروز و ناکامي هاي متوالي تيم امير قلعه‌نويي ناشي از يک تصميم اشتباه در ابتداي فصل است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از"ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی که فصل را با امید آغاز کرده بود، روز گذشته در شرایطی قرار گرفت که دیگر حتی کسب سهمیه آسیایی هم کار دشواری به نظر می‌ آید و این برای مربی ای مثل قلعه‌نویی که همواره در بالاترین سطح کسب عنوان در لیگ‌برتر حضور داشته است، آنقدر غیرقابل تحمل است که او در نشست مطبوعاتی بعد از بازی حرف هایی باورنکردنی به زبان بیاورد.

اما اصل ماجرا کجاست؟ شاید بخش خیلی مهمی از این ناکامی برمی گردد به تصمیم امیر قلعه‌نویی زمانی که او عذر مربی بدنساز تیم را به دلیل اعتراضش به مبلغ قرارداد خواست و فرد دیگری را جانشین وی کرد. فردی که حتی به اعتقاد رفقای قلعه‌نویی در قواره آماده سازی بدنی تیم نبوده است.

اینکه آبی ها از دقیقه 70 هر مسابقه روی زانو راه می‌ روند و دست به پشت می‌ گیرند، چیزی است که هرگز در تیم های قلعه‌نویی اتفاق نمی‌ افتاده است و البته احتمالا به دلیل ضعفی در تمرینات بدنسازی؛ شاید درست مثل پرسپولیس که در حساس ترین مقطع فصل بدترین شرایط بدنی را دارد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها