أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۱۶۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
جام نيوز/ بازيکن برزيلي پرسپوليس با رقم 900 هزار دلار براي يک فصل، از سوي باشگاه خليج نشين روبرو شده است.
فرناندو گابريل چوب اعتراض خودش در دقيقه 66 مقابل سپاهان اصفهان و دست ندادن با پيام صادقيان را در بازي با لخويا خورد و 90 دقيقه روي نيمکت نشست.
برخي با اين تنبيه هافبک برزيلي از سوي برانکو موافقند و برخي ديگر معتقدند گابريل مي‌توانست مقابل حريف قطري حداقل از دقيقه 60 به بعد مثمرثمر واقع شود.
هر چه بود، سرمربي کروات پرسپوليس تصميمي گرفت که در نهايت به شکست 3 بر صفر اين تيم منجر شد. گر چه حضور گابريل هم تضميني براي جلوگيري از شکست سنگين نبود!
اما آنچه اين ماجرا را مهم تر مي کند مربوط به ايميل باشگاه الغرافه قطر به مدير برنامه‌هاي گابريل است. ظاهراً نمايش اين برزيلي در بازي رفت پرسپوليس برابر لخويا در تهران به شدت توجه دست‌اندرکاران باشگاه الغرافه را جلب کرده و پس از آن ديدار تاريخي به صورت غيررسمي به مدير برنامه‌هاي گابريل پيشنهاد داده‌اند.
گويا قطري‌ها رقم 900 هزار دلار براي يک فصل پيشنهاد داده‌اند که مبلغ قابل توجهي است.
قرارداد گابريل با باشگاه پرسپوليس تا پايان ليگ چهاردهم و اتمام مرحله مقدماتي ليگ قهرمانان آسيا اعتبار دارد و اين هافبک برزيلي مي‌تواند از جمع سرخپوشان جدا شود. البته در قرارداد گابريل ذکر شده که در صورت توافق طرفين مي‌تواند در پرسپوليس بماند ولي بعيد مي‌دانيم برانکو موافق اين اتفاق باشد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها