أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۱۶۸۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
دختری که پدر بزرگ 90 ساله خود را با همکاری شوهرش برای رسیدن به ثروت ربوده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
دختری که پدر بزرگ 90 ساله خود را با همکاری شوهرش برای رسیدن به ثروت ربوده بود، توسط   پلیس شناسایی و دستگیر شد.
در مورخه 27/01/1394 خانم جوانی با مراجعه به کلانتری عنوان داشت :  پدر بزرگ بنده بنام مصطفی (90ساله ) توسط نوه دختری اش بنام مرجان و همسرش ، ربوده شده است . 

پرونده در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آدم ربایی و به دستور شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

اظهارات شاکیه : 
شاکیه پس از حضور در اداره یازدهم ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : پدربزرگم توسط نوه دختری اش بنام مرجان و همسر ایشان بنام محمد . ک ، بابت سند زدن خانه ای واقع در منطقه گل شهر کرج ربوده شده و در حال حاضر هیچ اطلاعی از آنها در اختیار نداریم . 

ربودن پدربزرگ برای تصاحب اموالش +تصاویر

تحقیقات پلیسی : 
با آغاز رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اداره یازدهم با شناسایی محل سکونت مرجان و همسرش در شهر کرج – منطقه گل شهر به این محل مراجعه و در تحقیقات اطلاع پیدا کردند که آنها بدون انجام تسویه با صاحبخانه و بدون اطلاع ، اقدام به تخلیه منزل خود کرده اند . 

در ادامه تحقیقات مشخص شد که پدربزرگ مرجان پیش از عروسی ، با ازدواج مرجان و محمد مخالف بوده اما با این وجود مرجان با همسرش ازدواج کرده و همین موضوع علت اصلی طرد شدن وی از سوی پدربزرگ و آغاز دیگر اختلافات مابین آنها شده است . 

آزادی پدربزرگ : 
در ادامه تحقیقات ، کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه جدید مرجان و همسرش در شهر تهران – خیابان گرگان و با اطمینان از نگهداری پیرمرد در آن ، در ساعت 20:00 مورخه 03/02/1394  ضمن آزادی پیرمرد ربوده شده  هر دو متهم پرونده را نیز دستگیر و جهت انجام تحقیقات به اداره یازدهم پلیس آگاهی منتقل کردند . 

اعترافات متهمین : 
متهمین در همان تحقیقات اولیه صراحتا به آدم ربایی اعتراف کردند ؛ همسر مرجان ( محمد . ک ) در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : پدربزرگ همسرم را از درب منزلش واقع در منطقه میرداماد سوار ماشین کرده و بلافاصله او را به محضرخانه ای در کرج برده و با تهدید اقدام به گرفتن وکالت نامه جهت انتقال اموال ایشان کردیم . 

ربودن پدربزرگ برای تصاحب اموالش +تصاویر

اظهارات پدربزرگ : 
پدربزرگ پس از حضور در اداره یازدهم ، در خصوص نحوه ربایش خود توسط متهمین به کارآگاهان گفت : " در مقابل درب منزل و به بهانه دیدن دخترم ( مادر مرجان ) که دچار یک بیماری سخت شده ، مرا سوار ماشین کرده و پس از انتقال به محضرخانه ای در منطقه گل شهر کرج ، یک وکالتنامه از من گرفتند تا بوسیله آن تمامی اموال مرا بنام خودشان منتقل نمایند " . 

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعترافص صریح هر دو متهم پرونده و به طراحی و اقدام به آدم ربایی ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهمنی جهت انجام تکمیلی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند . 
منبع: باشگاه خبرنگاران


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها