يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۱۷۱۰
زمان انتشار: ۰۰:۰۳     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
علیرضا جمشیدی سخنگوی سابق قوه قضائیه به عنوان رئیس جدید سازمان تعزیرات حکومتی انتخاب شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دادگستری: به دنبال استعفای رییس سازمان تعزیرات حکومتی، مراسم تودیع و معارفه رییس جدید این سازمان، روز دوشنبه مورخ هفتم اردیبهشت ماه جاری برگزار می گردد.

بنابر این گزارش، علیرضا جمشیدی، با حکمی از سوی مصطفی پورمحمدی به سمت معاون وزیر دادگستری و رییس جدید سازمان تعزیرات حکومتی منصوب گردید.

علی مژدهی، رییس پیشین سازمان تعزیرات حکومتی، به منظور شرکت در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، استعفای خود را به وزیر دادگستری تقدیم کرد که با موافقت وی همراه شد.

علیرضا جمشیدی در سوابق خود سخنگویی قوه قضاییه را در دوره دوم ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی بر عهده داشته است.

وی همچنین از اساتید دانشگاه علوم قضایی کشور نیز است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها