أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۱۷۲۳
زمان انتشار: ۰۰:۲۹     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
نایب رئیس فدارسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد:احتمال رایگان شدن بلیت دیدار تیم های پرسپولیس و بنیادکار ازبکستان وجود دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت سازمان لیگ،مهدی تاج افزود:با توجه به رایزنی‌های انجام شده در زمینه جذب اسپانسر احتمال دارد دیدار تیم‌های پرسپولیس و بنیاد کار ازبکستان نیز بصورت رایگان برگزار شود.
 
این مقام مسئول افزود:نفت تهران نیز یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر به شمار می‌رود و با توجه به برنامه ریزی‌های مدونی که از سوی مسئولان و کادر فنی این تیم انجام شده یکی از شانس‌های صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان به شمار می‌رود.
 
وی بیان کرد:سازمان لیگ فوتبال نیز در این رابطه همه تلاش خود را به خرج می‌دهد تا بتواند مشکلات نفت را به حداقل برساند تا نماینده شایسته‌ای در لیگ قهر مانان آسیا باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها