يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۱۷۴۲
زمان انتشار: ۰۸:۲۴     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در گفت‌وگو با فارس:
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با اشاره به حذف طرح زوج و فرد در شهر گفت: طرح اشاره شده تا پایان بهار به کمیسیون حمل و نقل شورای شهر ارسال و در صورت تصویب در شورای ترافیک اجرا می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، اقبال شاکری در گفت‌وگو  با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه ادامه پروژه صیاد از فاینانس و بودجه شهرداری نخواهد بود، اظهار داشت: در این بخش شورا شهر تصویب کرده است که تنها از مشارکت بخش خصوصی استفاده شود.

وی افزود: ادامه بزرگراه به صورت BOT خواهد بود ضمن اینکه ما باید با مطالعات دقیق و صحیح شرایطی را فراهم کنیم که بخش خصوصی ترغیب به مشارکت در این پروژه شود.

شاکری در ادامه با اشاره حذف طرح زود و فرد در تهران گفت: احتمال دارد این طرح برداشته شود و تبدیل به شاخص‌های آلایندگی خودروها شود.

به گفته شاکری چنانچه طرح اشاره شده به درستی در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تهیه شود، قطعاً نتایج خوبی در پی خواهد داشت.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: مقدمات طرح در حال حاضر در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در حال بررسی است و بعد از اجرای این طرح دیگر پلاک مبنای تردد خودروها نخواهد بود و ویژگی خودروها و میزان آلایندگی آنها مبنای جریمه و ممانعت و توقف خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: تا پایان بهار مطالعات طرح اشاره شده به اتمام خواهد رسید و بعد از آن به کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر ارسال خواهد شد و بعد از آن برای تصویب نهایی به شورای ترافیک تهران ارسال خواهد شد.

وی گفت: با اجرای این طرح از این پس طرح زوج و فرد و محدوده آلایندگی کم و زیاد خواهیم داشت.

شاکری ادامه داد:‌با اجرای این طرح خودروها دسته‌بندی خواهند شد و بر اساس سال ساخت و نوع ویژگی  و همچنین برگه معاینه فنی وارد محدوده خواهند شدند.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران  افزود: معاونت حمل و نقل ترافیک قول داده است تا پایان خرداد طرح اشاره شده را آماده و به کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر ارسال کنند و بعد از تصویب طرح اجرا خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همزمان با 12 اردیبهشت ماه حدود 3 هزار شورایی با دریافت حکم از سوی ریاست شورای شهر تهران فعالیت خود را در دوره جدید در شهر تهران آغاز خواهند کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها