يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۱۷۹۳
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
دارنده مدال طلای سنگین وزن مسابقات وزنه‌برداری جهان و المپیک گفت: امیدوارم هر کسی رئیس فدراسیون می‌شود به وعده‌هایش عمل کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، در خصوص آغاز اردوی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان اظهار داشت: استارت کارمان به خوبی زده شد و نفرات هم تا حدودی جمع شده‌اند. شروع کار خوب بوده و حمایت فدراسیون ادامه دارد و امیدواریم با ادامه این روند تمرینات خوبی داشته باشیم.

وی در ارتباط با جدا شدن بهمن زارع از کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: زارع گویا به دلیل مشکلات شخصی از سرمربی‌گری استعفا داده است،  البته او زحمات زیادی کشیده به خصوص برای من طی سال گذشته. توکلی نیز چهره شناخته شده‌ای است و شاگردان زیادی مثل من، کیانوش رستمی، سهراب مرادی و سعید محمدپور را تحویل وزنه‌برداری داده است. ما از رده نوجوانان از طرف توکلی معرفی شدیم و وی روی ما کار کرد. اکنون نیز با توجه به توانایی و شناختی که از ما دارد می‌تواند حرکات مثبتی انجام داده و نتیجه بگیرد.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی و المپیک در سنگین وزن عنوان کرد: تیم خیلی عقب است و تمامی کشورهای دنیا بعد از مسابقات جهانی قزاقستان اردوهای ریکاوری را انجام دادند و حتی اروپایی‌ها در مسابقات قهرمانی اروپا شرکت کردند. ما نسبت به اینکه از برنامه عقب هستیم کار مشکلی داریم و باید زحمات بیشتری را بکشیم تا به موفقیت دست پیدا کنیم.

سلیمی ادامه داد: فعلا شرایط این‌گونه است و فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود اما فردا تکلیف فدراسیون مشخص خواهد شد و بسیاری از نفراتی که تا پیش از این حاضر به همکاری نبودند به فدراسیون اضافه خواهند شد. حتی برای قبول سمت سرمربیگری تیم ملی نیز طباطبایی با نفرات زیادی صحبت کرد اما تنها توکلی جرات و جسارت و شهامت حضور در تیم ملی را داشت و بدون چشمداشتی حاضر به همکاری شد.

وی در پاسخ به این سؤال که نظرتان در خصوص انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری چیست، گفت: امیدوارم هرکسی که حقش باشد، رئیس شود. مهمترین اصل این بوده که رئیس آینده به قول‌هایی که می‌دهد عمل کند تا قول وی فراموش نشود تا بار دیگر وزنه‌برداری رو به رشد حرکت کرده و نتایج خوبی را به دست آورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها