أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۱۷۹۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۸     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
مربیان تیم فوتبال کروات پرسپولیس با وجود عدم دریافتی از این باشگاه از محل اقامت خود رضایت دارند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازتسنیم، باشگاه پرسپولیس بعد از چند هفته سپری شدن از زمان قرارداد برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش هنوز پرداختی به آنها نداشته و این در حالی است که آنها همچنان در هتل آپارتمان اقامت دارند.

مربیان کروات پرسپولیس با وجود اینکه تاکنون دریافتی از باشگاه پرسپولیس نداشته‌اند، اعتراضی به این موضوع نداشته‌اند اما از محل اقامت خود رضایت کامل دارند. نکته قابل توجه اینکه برانکو و دستیارانش در هتل آپارتمان گلشهر اقامت دارند و این دقیقا جایی است که برانکو در زمان سرمربیگری تیم ملی هم در آنجا مستقر بود.

* بازیکنان خارجی پرسپولیس در پایان فصل مشکلی برای ترک این تیم ندارند. مایکل اومانیا برای فصل آینده با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد اما در صورتی که هر یک از طرفین تمایلی به ادامه همکاری نداشته باشند، برای فصل بعد این قرارداد قابل فسخ است. شرایط قرارداد تادوی برزیلی نیز به همین شکل است اما فرناندو گابریل فقط تا پایان این فصل با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد.

* نشست کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس برای رسیدگی به اتفاقات دوحه که منجر به درگیری سوشا مکانی و محمدرضا خانزاده با یکی از هواداران شد، امروز (یکشنبه) برگزار می‌شود. مسئولان باشگاه پرسپولیس در نظر دارند یکی از اعضای کادر فنی که به احتمال زیاد کریم باقری خواهد بود را به این جلسه دعوت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها