يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۱۸۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: «من موافق نیستم که بگویند دستیاران امیر قلعه‌نویی هیچ‌کاره هستند.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، ستار همدانی درباره تساوی بدون گل استقلال مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: «می‌توانستیم با پیروزی در این دیدار به جدول بازگردیم ولی از موقعیتی که داشتیم، استفاده نکردیم. نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم ولی نیمه دوم بهتر بودیم.»

 

وی با اشاره به اعتراض هواداران استقلال عنوان کرد: «همیشه گفته‌ایم هوادار حق دارد که نسبت به عملکرد تیمش معترض باشد اما آنها باید صبور باشند. مشکلاتی در تیم وجود دارد که تنها ما مقصر آن نیستیم.»

 

مربی استقلال در مورد منتقدان امیر قلعه‌نویی و اینکه گفته می‌شود دستیاران او در استقلال "هیچ‌کاره‌" هستند، گفت: «موافق این موضوع نیستم و قلعه‌نویی همیشه فرد مشاوره‌ای بوده اما تصمیم‌گیرنده اصلی او است و اگر مشکلاتی بوجود بیاید، او پاسخگو است. من موافق نیستم که بگویند دستیاران قلعه‌نویی هیچ‌کاره هستند.»

 

همدانی خاطرنشان کرد: «در تمرینات، بارها اتفاق افتاده که قلعه‌نویی روی نیمکت نشسته و تمرینات برعهده ما بوده است. قلعه‌نویی اعتماد می‌کند که تمرینات را به عهده ما می‌سپارد.»

 

وی با اشاره به بازی‌های باقیمانده استقلال در لیگ گفت: «هنوز 9 امتیاز باقیمانده و شانس کسب سهمیه آسیا را داریم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها