أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۱۱۸۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
گروهان جدید کودکان داعش در تل‌عفر مانوری نظامی را در خیابان‌های این شهر برگزار کردند.
به گزارش پایگاه 598، جبهه جهانی مستضعفین: گروهک ترروریستی داعش، تصاویری را از مانور نظامی کودکان در شهر تل‌عفر عراق منتشر کرد.

سایت خبری "دوت مصر" در این‌باره گزارش داد، کودکان فارغ‌التحصیل گروهان جدید بچه‌شیرهای ابوبکر بغدادی در ایالت الجزیره مانوری را برگزار کردند.

کودکان داعشی بعد از گذراندن دوره‌های عقیدتی و نظامی در آموزشگاه شریعت داعش واقع در شهر تل‌عفر در خیابان‌های این شهر مانور برگزار کردند.

گفتنی است ایالت الجزیره داعش شامل مناطقی از سنجار، تل عبطه، المحلبیه، تل‌عفر، زمار و بعاج است که طی در پی حملات سال گذشته این گروهک ترویستی به اشغال آنان درآمده است.

از چندی قبل داعش در عراق، سوریه و حتی لیبی پادگان‌ها و مدارسی را برای آموزش نظامی و عقیدتی کودکان راه‌اندازی کرده است. این اقدامات در پی شکست‌های متوالی این گروهک و کمبود نیرو افزایش یافته است.

کودکان با پوشیدن یونیفرم نظامی و بستن سربند داعش، عقاید انحرافی و تکفیری، مهارت‌های لازم برای اقدامات تروریستی و جاسوسی و نحوه ذبح گروگان‌ها را آموزش می‌بینند.

گفتنی است بیشتر کودکان حاضر در این پادگان یا توسط عناصر داعش ربوده شده و یا خانواده‌ آنان به دلیل فقر، در ازای دریافت پول آنان را به این پادگان فرستاده‌اند. داعش امیدوار است با آموزش نسل جدیدی از تروریست‌ها، بقای خود را تضمین کند؛ اما به همت ارتش و نیروهای مردمی عراقی و سوری عمر این گروهک تروریستی در حال پایان است.
  







نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها