أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۱۸۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
سرلشگر صالحی پس از بازدید از سایت موشکی و سامانه‌های عملیاتی اس۲۰۰ ، با حضور در ایستگاه رادار شهید ستاری و مواضع موشکی هاگ و اسکای‌گارد، توان نظامی این منطقه پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.
مهر: امیر سرلشگر عطاء الله صالحی، فرمانده کل ارتش از منطقه پدافند هوایی جنوب کشور بازدید کرد و در جریان روند امور عملیاتی و اجرایی این منطقه قرار گرفت.

سرلشگر صالحی ابتدا از سایت موشکی و سامانه های عملیاتی اس۲۰۰  این منطقه پدافندی بازدید کرده و در ادامه با حضور در ایستگاه رادار شهید سرلشگر منصور ستاری و مواضع موشکی هاگ و اسکای‌گارد، توان نظامی این منطقه پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده کل ارتش طی این بازدید، استان بوشهر را به علت داشتن مرز آبی و وجود نیروگاه و منطقه پارس جنوبی در این استان با اهمیت دانست و گفت: منطقه پدافند هوایی جنوب با داشتن سطح دانش نظامی بالا توانسته است دژ مستحکم پدافندی در این منطقه ایجاد نماید و به علت دفاع از این منطقه یگان بسیارمهمی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها