يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۱۸۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
وزیر امورخارجه کشورمان ۲بار در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در اجلاس بازنگری ان پی‌تی سخنرانی خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: وزیر امور خارجه کشورمان دوبار در روزهای دوشنبه(به نمایندگی از جنبش غیرمتعهدها) و سه شنبه هفته جاری در اجلاس بازنگری سازمان ملل سخنرانی خواهد کرد.

محمد جواد ظریف صبح امروز در راس تیم مذاکرات هسته‌ای کشورمان راهی نیویورک شد.

سازمان ملل فهرست مقدماتی سخنرانان اجلاس بازنگری ان پی‌تی در نیویورک را منتشر کرد که تا این لحظه نام محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به عنوان نخستین سخنران به نمایندگی از جنبش غیرمتعهدها دیده می شود.

زمان تقریبی سخنرانی‌های صبح از ساعت 11:45 تا ساعت 13 و جلسات بعد از ظهر از ساعت 15 تا ساعت 18 به وقت نیویورک اعلام شده است.

در این اجلاس که هر 5 سال یک بار برگزار می‌شود ده ها وزیر و مقام عالی رتبه از اکثر کشورهای جهان حضور دارند.

پیش بینی می شود در حاشیه این اجلاس نشست ایران و گروه 1+5 برای ادامه مذاکرات هسته ای برگزار شود. در همین چارچوب تا‌کنون دودیدار دوجانبه ظریف با همتای آمریکایی‌اش و نیز با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نهایی شده است.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از جنبش غیرمتعهدها دوشنبه (7 اردیبشهت) سخنران اول جلسه صبح است.  ظریف روز سه شنبه نیز در این اجلاس سخنرانی خواهد کرد.

جان کری وزیرخارجه آمریکا در جلسه عصر روز دوشنبه سخنرانی می‌کند. 

معاونین وزرای خارجه چین و روسیه لی بائودونگ و سرگئی ریابکوف پس از جان کری سخنرانی خواهند داشت. وزیر دفتر خارجه و دفتر مشترک المنافع انگلیس نیز در همین روز سخنرانی دارد.

روز سه شنبه، مایکل روت، وزیر امور اروپایی آلمان،‌فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و نماینده فرانسه در کنفرانس خلع سلاح  سخنرانی دارند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها