کد خبر: ۳۱۱۸۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
سرمربی ۴۷ ساله زردپوشان وستفالن عنوان کرد شاگردانش سه‌شنبه برای یک جنگ تمام عیار با بایرن‌مونیخ به آلیانتس آره‌نا خواهند رفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، یورگن کلوپ در پی برتری 2 بر صفر شاگردانش مقابل اینتراخت فرانکفورت در هفته سی‌ام بوندس‌لیگای آلمان با اشاره به اینکه باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد روز سه‌شنبه در بازی دو تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان از وی به خاطر زحماتی که برای فوتبال آلمان کشیده است، قدردانی کند به خبرنگاران گفت: اهدای دسته گل حرکتی دوست‌داشتنی است ولی روز سه‌شنبه در تقابل با بایرن مونیخ به دنبال یک جنگ تمام عیار هستیم. نمی‌خواهیم با دریافت گل‌ها خام و نرم شویم.

وی در ادامه افزود: ما به دنبال قهرمانی در جام حذفی هستیم و ترسی از کسی نداریم. دورتموند شاید شانس اول قهرمانی در این رقابت‌ها نباشد ولی ما با بازی خوب‌مان مقابل اینتراخت نشان دادیم که چه تیم خوبی هستیم. در کل دورتموند شایسته این پیروزی بود. همه چیز در این بازی خوب بود و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کردیم. گل دوم‌مان هم روی یک حرکت سریع و فوق‌العاه به ثبت رسید و از این رو خوشحالیم. درست است که بایرن مونیخ صدرنشین بوندس‌لیگاست ولی برای بازی سه‌شنبه اعتمادبه‌نفس بالایی داریم.

دورتموند سال گذشته در فینال جام حذفی آلمان در وقت‌های اضافه مغلوب بایرن مونیخ شد و از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها