کد خبر: ۳۱۱۹۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
حسین فرکی می گوید در انتظار این هستند که تراکتورسازی امتیاز از دست بدهد.

به گزارش پایگاه 598، امیر حسین اعظمی:حسین فرکی سرمربی سپاهان معتقد است پیروزی مقابل راه‌آهن یکی از فینال‌های مهمی بود که تیمش برای کسب عنوان قهرمانی پشت ‌سر گذاشت. نکته جالب این است که فرکی تأکید می‌کند برای قهرمان شدن، همه چیز دست سپاهان است. 

فكر مي‌كنيد برد مقابل راه‌آهن چقدر شما را به قهرماني نزديك كرد؟
قبل از اين مسابقه 4 فينال در پيش داشتيم كه در واقع يكي از اين فينال‌ها را با برد پشت ‌سر گذاشتيم. البته در هفته‌هاي آينده بازي‌هاي سختي داريم ولي اميدوارم بچه‌ها با همدلي و رفاقت، به هدف‌شان برسند. ما بايد منتظر نتايج رقيبان ديگر هم باشيم ولي بايد بگويم كه همه چيز دست خودمان است.

يعني معتقديد سرنوشت قهرماني دست شماست؟
بله من چنين نظري دارم. ما اگر بازي‌هايمان را ببريم، قهرمان خواهيم شد.

حتماً روز يك‌شنبه هم منتظر باخت تراكتورسازي هستيد؟
دقيقاً همين‌طور است. ما منتظريم تراكتور امتياز از دست بدهد و اگر اين موضوع اتفاق بيفتد، خوشحال مي‌شويم. البته حريفان ديگر هم از اينكه ما امتياز از دست بدهيم، خوشحال مي‌شوند.

قبول داريد نويدكيا در بهترين زمان ممكن به تركيب شما اضافه شد؟
بله همين‌ طور است. شما شك نكنيد اگر محرم در اكثر بازي‌هاي سپاهان حضور داشت، الان تيم ما با چند امتياز اختلاف صدرنشين بود. محرم نقش مهمي در تيم دارد و خوشبختانه روز به روز از لحاظ بدني وضعيت بهتري پيدا مي‌كند. من معتقدم او يك بازيكن نمونه است و در اين فوتبال به‌ خاطر مصدوميت‌هاي زياد به حقش نرسيد.

چه صحبتي با هواداران سپاهان داريد؟
قبل از بازي با راه‌آهن در كنفرانس مطبوعاتي از آنها خواستم كه براي حمايت سپاهان به ورزشگاه بيايند. آنها به دعوت ما لبيك گفتند و اميدوارم در هفته‌هاي آينده نيز سپاهان را حمايت كنند.

مديرعامل سپاهان در مصاحبه‌اي اعلام كرده هنوز همكاري اين باشگاه با شما در فصل آينده مشخص نيست. 
بين من و سپاهان ارتباط خوبي وجود دارد و من قبلاً در مورد قراردادم صحبت كرده‌ام. الان نيازي نيست حرفي بزنم و تمايل ندارم در مورد فصل آينده صحبت كنم. در حال حاضر فقط به 3 بازي باقي‌مانده فكر مي‌كنيم و اين مسائل مربوط به پايان فصل است.

ليگ قهرمانان اروپا هم قرعه‌كشي شد. آيا اين بازي‌ها را دنبال مي‌كنيد؟
بله فكر مي‌كنم همه فوتبالي‌ها اين مسابقات را دنبال مي‌كنند. فكر مي‌كنم شانس يوونتوس براي عبور از رئال‌مادريد كم است. به نظر من برنده بايرن و بارسلونا قهرمان اروپا خواهد شد.

شما طرفدار كدام تيم هستيد؟
طرفدار بارسلونا هستم. هرچند كه بايرن‌مونيخ هم برايم قابل احترام است. فكر مي‌كنم بازي بارسلونا و بايرن خيلي جذاب باشد. اول طرفدار بارسلونا هستم و بعد طرفدار گوارديولا.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها