أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۱۱۹۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «بازیکنانی که بی‌انضباطی می‌کنند، حتماً در ماندن‌شان در فصل آینده تأثیر منفی خواهد داشت.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، کریم باقری از پرداختن بیش از حد به حاشیه‌ها ناراحت است. وی ضمن تکذیب قهرش از پرسپولیس در خصوص مسائل پس از باخت در قطر حرف زد.

 

اظهارات باقری را در ادامه می خوانید:

 

* در مورد برخورد شما با خانزاده پس از درگیری همه جا صحبت است.

- من فکر می‌کنم اتفاقی که در قطر افتاده، را همه دیدند و این موضوع نیاز به توضیح بیشتر من ندارد. از شما هم می‌خواهم اجازه بدهید باشگاه در این مورد تصمیم بگیرد. در بحث تصمیم‌گیری در مورد بازیکن تیم حالا چه خانزاده باشد یا بازیکن دیگر، باشگاه و سرمربی تیم تصمیم‌گیرنده هستند و در حیطه کاری من نیست بیش از حد بخواهم در مورد اتفاقی که افتاده، حرف بزنم و دخالت کنم.

 

* یعنی فقط برانکو تصمیم‌گیرنده است؟

- تصمیم‌گیرنده در مورد خانزاده آقای برانکو است و مسلماً کمیته انضباطی و باشگاه در مورد خانزاده تصمیم خواهند گرفت و ما هم باید به عقاید و تفکرات یکدیگر احترام بگذاریم. اما من می‌خواهم همین جا بگویم بازیکنانی که بی‌انضباطی می‌کنند، حتماً در ماندن‌شان در فصل آینده تأثیر منفی خواهد داشت.

 

* در خصوص شکست سنگین مقابل لخویا چه صحبتی دارید؟

- تیم ما تا قبل از اینکه گل بخورد، مقابل لخویا خوب کار کرد و اتفاقاً چند فرصت گل هم داشت. در نظر داشتیم محسن بنگر را هم وارد بازی کنیم اما شکست سنگینی را متحمل شدیم. به هر حال اینها جزئی از فوتبال است و همان‌طور که در بازی رفت 3 گل زدیم،‌ در بازی برگشت هم 3 گل دریافت کردیم. با این وجود ما خیلی امیدوار هستیم و در این بین باید بازیکنان هم بروند و با تمام وجود تلاش کنند و ان‌شاءا... نتیجه بگیرند.

 

* فکر نمی‌کنید عملکرد بعضی از بازیکنان پرسپولیس مقابل لخویا در حد فاجعه بود؟ قصد ندارید فکری جدی برای این معضل بکنید؟

- شما اجازه بدهید ما کار را پیش ببریم چون الان پرسپولیس تشکیل شده از بازیکنانی که می‌بینید، به همین دلیل باید کار را با این شرایط پیش ببریم. مثلاً همین الان که با شما صحبت می‌کنم، شرایط بازیکنان ما برای دیدار با سایپا به گونه‌ای بود که به زور 18، 19 بازیکن را برای این دیدار جور کردیم چون بنگر،‌ رضا نوروزی، پیام صادقیان و چند بازیکن دیگر را نداریم.

 

* هواداران پرسپولیس به شدت نگران سقوط تیمشان هستند. صحبتی با آنها ندارید؟

- من از طرفداران تیم‌مان خواهش می‌کنم صبوری به خرج بدهند. فعلاً چاره‌ای نداریم و باید با این شرایط کار را پیش ببریم و مطمئناً برای آینده شرایط بهتر خواهد شد.

 

* قهر شما از پرسپولیس و تمرین روز شنبه چقدر صحت دارد؟

- من نمی‌دانم دوستان رسانه‌ای این خبر را از کجا در می‌آورند؟ من اولین نفر سر تمرین تیم حاضر بودم حالا چطور گفته شده من قهر کردم و سر تمرین نیامدم، برایم واقعاً عجیب است. چیزی که اصلاً صحت ندارد. از شما هم می‌خواهم به چنین اخباری نپردازید و دنبال حاشیه نروید.

 

* بعد از شکست در دور رفت مقابل سایپا، امروز قادر به شکست دادن این تیم هستید؟

- ما فقط برای کسب امتیاز و پیروزی به مصاف سایپا می‌رویم و با وجود مشکلات فراوانی که داریم، هدف‌مان فقط برد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها