أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۱۹۳۴
زمان انتشار: ۰۱:۱۳     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
هافبک چپ‌پای استقلال اعتقاد دارد که مشکلات مالی این باشگاه، تمرکز بازیکنان را در طول فصل جاری بر هم زده است و همین موضوع باعث شده تا آبی‌پوشان تهرانی شانس قهرمانی را از دست بدهند
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم در مورد وضعیت تیم فوتبال استقلال، عملکرد این تیم در هفته‌های اخیر و ... به سؤالات مختلف پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

تسنیم: وضعیت آسیب‌دیدگی‌ات چطور است؟

خدا را شکر شرایطم بهتر است و اگر کادر پزشکی اجازه دهد، امیدوارم بتوانم از بازی مقابل صبا، تیمم را همراهی کنم.

تسنیم: در مورد شرایط استقلال و نتایج ضعیفی که این تیم در هفته‌های اخیر گرفته است، چه صحبتی داری؟

من فکر می‌کنم مسائل مختلفی دست به دست هم داد که این شرایط به وجود آمد. موضوع مهم این بود که بازیکنان ما به دلیل مشکلات مالی تمرکز لازم را نداشتند. به هر حال این موضوع کوچکی نیست. وقتی بازیکن تمرکز نداشته باشد، چگونه می‌تواند در زمین وظایفش را انجام دهد؟ یک تیم که مدعی قهرمانی است نباید فقط 20 یا 30 درصد به بازیکنانش پول بدهد.

تسنیم: خودت هم از این مشکل آسیب دیدی؟

به هر حال من هم یک بازیکن هستم و مثل خیلی‌های دیگر روی قراردادی که امضا کردم، حساب باز کرده‌ام. آقای افشارزاده می‌گوید که ما به بازیکنان پول دادیم. او درست می‌گوید اما وقتی بازیکن 10 میلیون پول می‌گیرد، چه کار می‌تواند انجام دهد؟ ما هفت ماه است که پول نگرفته‌ایم.

تسنیم: قبول داری استقلال از لحاظ فنی هم دچار مشکل بوده است؟

شما دیدید که لیگ را چگونه شروع کردیم و شش برد پیاپی به دست آوردیم. حتی در شروع نیم‌فصل دوم هم نتایج خوبی گرفتیم ولی متأسفانه تیم حمایت نشد. تیمی مثل ذوب‌آهن برای بردهایش دو یا سه میلیون تومان به هر بازیکن پاداش می‌دهد اما ما پول قراردادمان را هم نگرفته‌ایم. ما اصلاً پاداش نمی‌خواهیم ولی باشگاه حداقل باید حق و حقوق بازیکنان را پرداخت کند.

تسنیم: چقدر امیدواری که در پایان فصل پولت را بگیری؟

این مسائل دیگر مهم نیست و ما خیلی وقت پیش به این پول نیاز داشتیم. این مشکلات واقعاً تمرکز بازیکنان را بر هم زد.

تسنیم: در مورد ناراحتی هواداران استقلال چه صحبتی داری؟

آنها حق دارند که ناراحت باشند. من فقط امیدوارم که سهمیه آسیا را کسب کنیم.

تسنیم: فصل بعد در استقلال می‌مانی؟

من با سپاهان قرارداد دارم و این باشگاه باید برای من تصمیم بگیرد.

تسنیم: پس احتمالاً به سپاهان برمی‌گردی؟

فعلاً وضعیتم مشخص نیست. بهتر است در این مورد در پایان فصل صحبت کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها