أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۱۹۳۶
زمان انتشار: ۰۱:۱۲     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: ۴ سالی که در فوتبال بودم برایم تجربه خوبی نبود، چون در این ناهنجاری‌های فوتبال دیگر وقت، اعصاب و انگیزه‌ای برای ماندن ندارم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، در خصوص اینکه با وجود تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان آیا استرس سقوط دارید، گفت: در شرایط فعلی طبیعی است که نگران باشیم اما مطمئن باشید ما قطعا سقوط نمی کنیم آن هم به دو دلیل. اول به دلیل اختلاف امتیازی است که با دو تیم انتهای جدول داریم. ما در صورتی سقوط می کنیم که دوبازی از سه بازی آینده خود را باخته و دو تیم پایین جدولی نیز در دوبازی آینده صاحب یک برد و یک تساوی شوند که تحقق این موضوع خیلی سخت است. در چنین شرایطی ما بازهم به دلیل تفاضل گل بالای آن دو تیم قرار می گیریم.

وی افزود: دلیل دوم من نیز این است که در هفته سی ام در اهواز باید با پیکان بازی کنیم بنابراین سرنوشت ما دست خودمان است و لازم نیست تیمی برای ما بجنگد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا پیش از شروع لیگ فکر می کردید در پایان فصل جزو کاندیداهای سقوط باشید، تصریح کرد: هدف گذاری ما برای کادرفنی پیش از شروع فصل این بود که تیم رتبه بهتری نسبت به لیگ سیزدهم کسب کند که این امید هنوزهم باقی مانده است. در این فصل ساختار دفاعی منسجمی نداشتیم و در نیم فصل نیز بیشتر تیم را در فاز تهاجمی تقویت کردیم.

بختیاری گفت: تا امروز حدود 6 میلیارد تومان هزینه کرده ایم بنابراین در این فوتبال هرچقدر پول بدهی همانقدر آش می خوری و انتظارات از یک تیم باید بر اساس بودجه و هزینه‌کرد آن باشد. با این بودجه و در چنین شرایطی من معتقدم کادرفنی و به ویژه ویسی عملکرد خوبی داشته است. اگر فصل آینده در سمت خود باقی بمانم گزینه اول و آخر من ویسی خواهد بود.

بختیاری در خصوص تغییرات احتمالی در کادر مدیریتی باشگاه در لیگ پانزدهم عنوان کرد: با توجه به تغییراتی که در سطح مدیران گروه ملی صنعتی فولاد ایران بوجود آمده و من نیز بازنشسته شده ام، پس از پایان فصل جاری، مجمع باشگاه باید در خصوص مدیرعامل جدید باشگاه به اتفاق نظر برسند.اگر وبه من تکلیف شد می مانم وگرنه به دلیل ناهنجاری ها و مشکلاتی که در 4 سال گذشته شاهد آن بوده ام. شخصا دیگر علاقه و انگیزه ای برای ماندن در چنین فوتبالی را ندارم. عرب ها مثالی دارند که آستری گران تر از رویی است. مثالی که از حال و روز فعلی فوتبال ایران حکایت دارد، فوتبالی که در آن حاشیه بر متن غالب شده است.

وی افزود: از یک سو می شنویم کمیته انضباطی ما را به دلیل حواشی بازی با پرسپولیس جریمه می کند که واقعا هنوز متوجه نشده ایم دلیلش چیست؟ مگر ما روی بلیت فروشی و سکوهای ورزشگاه کنترل داریم؟ اگر فردی خودش را در بین هواداران ما جا بزند و تخلفی مرتکب شود این موضوع به ما مرتبط است؟ این فوتبال برای ما فقط هزینه دارد و 70 درصد از هزینه های این فصل را خودمان درآمدزایی کردیم از طریق راه هایی همچون پیمانکاری، دریافت وام و .... در چنین شرایطی زمانی که صحبت از حق پخش تلویزیونی می کنیم که آشکارترین حق باشگاه ها است می گویند شورای امنیت ملی باید تصمیم گیری کند و یا باید در ریاست جمهوری برای آن کارگروه تشکیل شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان یادآور شد: 4 سالی که در فوتبال بودم برایم تجربه خوبی نبود و می خواهم این فوتبال را سه طلاقه کنم، چون در این ناهنجاری های فوتبال دیگر وقت، اعصاب و انگیزه ای برای ماندن ندارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها