أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۱۹۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد تحریم‌ها ایران را وادار کرد پای میز مذاکره حاضر شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، «سوزان رایس» مشاور امنیت ملی آمریکا در کنفرانس سالیانه بانک واردات و صادرات آمریکا در واشینگتن مدعی شد، تحریم‌ها ایران را وادار کرد سر میز مذاکره حاضر شود.

رایس افزود: ابزارهای اقتصادی ما همچنین از منافع امنیت ملی آمریکا هم دفاع می‌کنند. به موضوع مذاکرات با ایران توجه کنید. ما همراه با هم پیمانان خود موفق به رسیدن به چارچوب توافق ابتدایی برای رسیدن به یک توافق بلند مدت شده‌ایم تا از تلاش ایران برای دستیابی به تسلیحات هسته‌ای جلوگیری کنیم.

وی در ادامه مدعی شد: اما بدون وضع تحریم‌های قوی و دقیق که ایران را مجبور به حضور بر سر میز مذاکره کرد حتی نمی‌توانستیم احتمال این توافق را داشته باشیم.

رایس ادامه داد: اوباما ارتقاء رفاه را اولویت داخلی کشور و اساس راهبرد امنیت ملی ما قرار داده است. در حالیکه ما با چالش‌های جهانی مهم از جمله تهدیدات تروریستی، جلوگیری از اشاعه تسلیحات اتمی و مبارزه با تغییرات آب و هوایی روبرو هستیم، به دنبال افزایش رفاه در سراسر جهان نیز هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها