امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۱۱۹۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
رئیس‌جمهور، چهارشنبه هفته جاری به استان فارس می‌رود و دو هفته پس از آن نیز، به همراه هیئت دولت به آذربایجان شرقی سفر می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور و اعضای کابینه در شانزدهمین سفر استانی خود چهارشنبه هفته جاری به استان فارس سفر می‌کنند.

دو هفته پس از انجام این سفر نیز رئیس‌جمهور و هیئت همراه وی در هفدهمین سفر استانی خود به آذربایجان شرقی می‌روند. در حد فاصل این 2 سفر، روحانی به برخی از شهرستان‌های استان تهران سفر می‌کند و دیدار چهره به چهر‌ه با مردم این شهرستان‌ها خواهد داشت.

دیدار عمومی با مردم، افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام،‌ دیدار و سخنرانی در جمع طلاب و نخبگان استان، برگزاری نشست‌های خبری از عمده برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان‌های فارس و آذربایجان شرقی است.

به گزارش تسنیم، رئیس‌جمهور و کاروان تدبیر و امید، پیش از این به استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهار محال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم و گیلان سفر کرده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها