أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۱۹۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
جنجال بر سر خريد عروسي زوج جوان را به دادگاه خانواده کشاند.
چندي پيش زوج جواني با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند.
 
 مرد جوان در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي من و همسرم هنوز زندگي مشترک خود را آغاز نکرده ايم. اما متوجه شده ايم که اصلا با هم تفاهم نداريم و نمي‌توانيم زندگي مشترکمان را آغاز کنيم.
 
وي افزود: ما بر سر خريد عروسي و جهيزيه دعوايمان شده و هر روز با هم جنگ داريم. وقتي من چيزي براي عروسيمان مي‌خرم همسرم با من دعوا مي‌کند و مي‌گويد اصلا سليقه نداري. از آنجاييکه وقت کمي داشتيم بيشتر کارها را خودم به تنهايي انجام دادم و همين باعث شده همسرم با من لجبازي کند و از همه چيز ايراد بگيرد. تا جاييکه هر شب و هر روز با هم جنگ و دعوا داريم. همين درگيري‌ها باعث شده که تصميم به جدايي بگيريم.
 
بعد از صحبت‌هاي اين مرد، همسر وي به قاضي گفت: آقاي قاضي شوهرم خيلي خودخواه است و تمام کارهاي عروسيمان را بدون اينکه به من خبري بدهد انجام داد. در صورتيکه نظر من هم براي عروسيمان مهم است و بايد با من هم مشورت مي‌کرد. اما وقتي اعتراض کردم جنجال به راه انداخت. راستش من هم نمي‌توانم در کنار اين مرد زندگي کنم. با پايان صحبت‌هاي اين زوج قاضي دليل آنها براي طلاق را کافي ندانست و در نهايت با صحبت‌هايش اين زوج را آشتي داد.

منبع: مردم سالاری
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها