أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۱۹۷۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از عصرایران - حسین هدایتی مرد محبوبی است هم میان پیشکسوتان هم میان برخی رسانه ها . این محبوبیت را می شود در اخبار ورزشی این روزها رصد کرد. جایی که اکثر پیشکسوتان پرسپولیس از پروین و محرمی و رهبری فرد گرفته تا برخی بازیکنان پرسپولیس از آمدن او استقبال می کنند. البته که هیچ کس نمی داند پشت پرده این همه حمایت از هدایتی از کجا می آید اما در حال حاضر روزی نیست که یکی دومصاحبه از هواداران هدایتی منتشر نشود که او مستحق خرید پرسپولیس است. 

حسین هدایتی یا منابع نزدیک به او  البته طی یک ماه اخیر و به صورت غیررسمی دو ترکیب هیات مدیره را در اختیار برخی رسانه ها قرارداده اند. اولین ترکیب هیات مدیره که برای اجاره برند پرسپولیس رسانه ای شد و در میان نام هایش نامی از ابراهیم جهانگیری برادر معاون رییس جمهور دیده می شد و هیات مدیره اخیر که نام محمد دادکان درآن دیده می شود. 

حسین هدایتی برای خرید و اجاره پرسپولیس با مخالفت هایی مواجه بوده که برخی می خواهند القا کنند که از جانب وزارت ورزش است. مدیری که شنیده می شود مخالفت هایی در رده های بالاتر از وزارت ورزش برای تصدی پست مهم در پرسپولیس دارد. در این روزها که مدام تعدادی از پیشکسوتان از هدایتی حمایت می کنند به نظر می رسد که شانس او برای خرید پرسپولیس هم کم شده باشد و او به کمک رسانه ای بیش از پیش نیاز داشته باشد.. 

مدیرعامل سابق پرسپولیس این روزها تلاش زیادی می کند که بتواند در روز نهم اردیبهشت برنده مزایده شود اما این امکان که او به صورت شخصی نتواند پرسپولیس را صاحب شود همچنان پابرجاست. هدایتی شاید مجبور شود برای تصاحب پرسپولیس از نفر اول دیگری استفاده کند شاید هم اصلا نتواند پرسپولیس را بخرد. اما برای پیدا کردن جواب این سوالات البته صبر زیادی لازم نیست. تا چند روز دیگر اردیبهشت به روز نهم اش می رسد و مشخص می شود که هدایتی موفق شده مشکل اش برای خرید پرسپولیس را حل کند یا نه همچنان نمی تواند صاحب تیم قرمزپوش باشد. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها