أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۱۹۸۳
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
محمدعلی انصاری در دومین جلسه ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) به مناسبت بیست و ششمین سالگرد ارتحال افزود: قرار است حرم مطهر امام راحل با حضور مسئولان، مردم و بیت امام(ره) افتتاح شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رئیس ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) گفت: بر اساس برنامه ریزی ها، امسال همزمان با برگزاری مراسم ۱۴خرداد، حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران افتتاح می شود.

محمدعلی انصاری در دومین جلسه ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) به مناسبت بیست و ششمین سالگرد ارتحال افزود: قرار است حرم مطهر امام راحل با حضور مسئولان، مردم و بیت امام(ره) افتتاح شود.

وی با اشاره به اینکه کار ساخت حرم امام حدود ۲۵ سال طول کشیده است، گفت: به علت مشکلات مالی و اجرایی، اکنون کارهایی را به طور شبانه روزی و با ایثار عوامل اجرایی انجام می دهیم تا بتوانیم حرم را در ۱۴ خرداد به روی مردم و مسئولان باز کنیم.

وی همچنین گفت: امسال بناست در ایام سالگرد ارتحال چند مستند با همکاری صدا و سیما درباره ساخت حرم تهیه کنیم.

رئیس ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) با بیان اینکه امسال مراسم ۱۴خرداد یک روز بعد از نیمه شعبان است، گفت: امسال بنا نداریم مراسم را ارتحال تلقی کنیم، بلکه از آن به عنوان بزرگداشت یاد می کنیم.

انصاری افزود: ما در حال برنامه ریزی هستیم تا بتوانیم به مناسبت نیمه شعبان در حرم مطهر امام(ره) جشن مفصلی برگزار کنیم.

وی گفت: با توجه به اینکه در روز نیمه شعبان بسیاری از مردم به سمت جمکران حرکت می کنند و برخی مردم نیز به دیگر استان های کشور می روند باید در برنامه ریزی های ترافیکی به این نکته توجه شود تا در پایان برنامه بزرگداشت تأثیر نامطلوبی نداشته باشد.

انصاری با اشاره به ایجاد تغییراتی در ساختار پیرامونی حرم افزود: ممکن است امسال از آبرسانی با تانکر و بطری های آب معدنی منصرف شویم و آب را در لوله های از قبل طراحی شده و در ایستگاه های تأمین آب به زائران برسانیم.

رئیس ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) افزود: میهمانان خارجی در مراسم امسال نیز همچون سالهای قبل حضور خواهند داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها