يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۱۹۸۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
رییس سازمان حج و زیارت از تمهیدات ویژه حج و زیارت برای زوج های جوانی که سفر عمره آنان لغو شده است خبر داد .
به گزارش پایگاه 598، سعید اوحدی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی«خبرگزاری دانشجو» با اشاره به لغو سفر عمره مفرده گفت: پس از تعلیق  عمره،‌  ازدواج زوج های جوانی که قصد داشتند مراسم خود را در سرزمین وحی برگزار کنند ،‌ لغو شد.

وی با اشاره به تمهیدات ویژه سازمان حج و زیارت تصریح کرد: بر این اساس، سازمان حج و زیارت برای این دسته از زوج های جوان تمهیدات ویژه در نظر گرفته است، که می توانند بدون نوبت به عتبات عالیات مشرف شده و مراسم ازدواج خود را در نجف اشرف و کربلا برگزار کنند.

رییس سازمان حج و زیارت در ادامه یادآور شد: زوج های جوان با مراجعه به دفاتر حج و زیارت در تمامی استان ها، ضمن کسب اطلاعات بیشتر،‌ مراسم ازدواج خود را در عتبات عالیات برنامه ریزی کنند.

وی همچنین از شروع  پرداخت قسط دوم تمتع از امروز (شنبه) خبر داد و گفت:  متقاضیان تمتع به مدت 10 روز فرصت دارند تا نسبت به پرداخت قسط دوم خود  از طریق مراجعه به شعب بانک ملی قسط دوم خود را اقدام نمایند.

رییس سازمان حج و زیارت یادآور شد: نخستین پرواز زائران تمتع به سرزمین وحی روز اول شهریور صورت خواهد گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها