أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۲۰۴۶
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
بعد از اینکه پیام صادقیان در ترکیب پرسپولیس مقابل سایپا به میدان نرفت و با برخی درگیری پیدا کرد، با دستور برانکو از پرسپولیس اخراج شد. صادقیان در طول فصل جاری برای چندمین بار است که از سوی مربیان پرسپولیس اخراج می شود. لازم به ذکر است این خبر با نظر برانکو به خوردبین اعلام شد و سرپرست پرسپولیس در تماسی تلفنی این موضوع را به اطلاع صادقیان رساند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، بعد از اینکه پیام صادقیان با نظر برانکو در ترکیب پرسپولیس مقابل سایپا به میدان نرفت، با ابراز نارضایتی از تصمیم سر مربی بعد از بازی با برخی درگیری پیدا کرد و با دستور مرد کروات از پرسپولیس اخراج شد.

صادقیان در طول فصل جاری برای چندمین بار است که از سوی مربیان پرسپولیس اخراج می شود.

لازم به ذکر است این خبر با نظر برانکو به خوردبین اعلام شد و سرپرست پرسپولیس در تماسی تلفنی این موضوع را به اطلاع صادقیان رساند.

ناراحتی کریم باقری از پیام صادقیان

پیام صادقیان که در این دیدار از سوی برانکو به زمین فراخوانده نشد در دقایق پایانی دیدار با سایپا جنجال آفرید. پیام صادقیان در حالی که سومین تعویض پرسپولیس انجام شده بود از پشت دروازه به سمت نیمکت رفت ولی در جای خود قرار نگرفت و ترجیح داد روی منطقه فنی بایستد.

این مساله باعث واکنش کریم باقری شد و کمک مربی پرسپولیس از او خواست روی نیمکت بنشیند. بی توجهی صادقیان به درخواست های چند باره کریم باقری باعث عصبانیت او شد به سمت او حمله کرد که با دخالت حاضرین صادقیان روی نیمکت نشست.

این صحنه با دوربین عکاس "ورزش سه" شکار شده که در زیر می‌بینید:
















اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها