يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۲۰۴۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
جذاب‌ترین و شاید مهم‌ترین بازیکنی که اطرافیان هدایتی با او تماس گرفته‌اند دروازه‌بان سابق تیم ملی و استقلال است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، از آنجایی که حسین هدایتی مشتری پر و پا قرص خرید سهام باشگاه پرسپولیس است و ظاهرا در این راه بی رقیب به نظر می‌رسد از حالا تحرکات خود برای بستن یک تیم قدرتمند را آغاز کرده و قصد دارد برای لیگ پانزدهم تیمی در حد قهرمانی را در اختیار برانکو ایوانکوویچ بگذارد.

 

از این رو افرادی از طرف هدایتی با بهترین‌های لیگ و بازیکنان شاخص تماس می‌گیرند تا نظر آنها را برای پیوستن به پرسپولیس جویا شوند.

 

در این خصوص چندی قبل رابطان هدایتی با دو مهاجم شاخص فوتبال ایران یعنی کاوه رضایی و کریم انصاری فرد تماس گرفتند که از هر دو نفر جواب منفی گرفتند و قید جذب آنها را زدند.

 

با این حال هدایتی و تیم کنار دستش در عرصه گسترده تری فعالیت می‌کنند و تنها دنبال مهاجم نیستند. آنها برای خط میانی پرسپولیس فصل بعد با دو هافبک میانی تیم نفت تهران صحبت کرده‌اند.

 

علیرضا عزت کرامت یا همان عزتی کاپیتان نفت یکی از آنهاست و کمال کامیابی نیا که سابقه حضور در تیم المپیک را دارد نفر دیگر از تیم نفت است که هدایتی دوست دارد برای فصل بعد آنها را به پرسپولیس بیاورد.

 

بازیکن شاخص دیگری که در یک گفتگوی دوستانه تماس اطرافیان هدایتی را تایید کرده رامین رضاییان مدافع راست ملی‌پوش راه‌آهن است. البته رضاییان از سپاهان هم پیشنهاد دارد و بعید نیست فصل بعد پیراهن زرد راه‌آهن را با لباس زرد تیم اصفهانی عوض کند.

 

اما جذاب‌ترین و شاید مهم‌ترین بازیکنی که اطرافیان هدایتی با او تماس گرفته‌اند سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان سابق تیم ملی و استقلال است.

 

گفته می‌شود رحمتی از پیشنهاد پرسپولیسی‌ها استقبال کرده و از آنجایی که عابربانک سرخ‌ها می‌تواند خواسته‌های مالی او را برآورده کند وی خیلی دوست دارد بالاخره پیراهن این تیم را تحت هدایت برانکو به تن کند.

 

جالب اینکه یکی از دروازه‌بان‌های فعلی پرسپولیس که ازاین تماس باخبر بوده به یکی از دوستانش گفته: «با حضور رحمتی در اینجا ما باید کاسه کوزه مان را جمع کنیم و برویم چون اگر او بیاید دیگر به دروازه‌بان‌های دیگر بازی نمی‌رسد.»

 

البته شاید برخی تصور کنند رحمتی به خاطر سابقه استقلالی‌اش و رودررویی با هواداران این تیم به پرسپولیسی‌ها جواب مثبت ندهد اما شواهد و قرائن نشان می‌دهد سید مهدی بیشتر از همیشه به پرسپولیس نزدیک است و بعد از قرار گرفتن در شرایط سخت با پیکان دوست دارد دوباره در یک تیم بزرگ بازی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها