يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۲۰۵۳
زمان انتشار: ۰۹:۲۴     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
خوشبختانه در زمان وقوع این حادثه تیم‌ملی در زمین مسابقه حاضر بود و در فضای باز ورزشگاه هیچ مشکلی برای تیم و کادرفنی اتفاق نیفتاده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، روز شنبه زمین لرزه‌ای با قدرت 7.9 درجه در مقیاس ریشتر، کاتماندو پایتخت نپال را لرزند که بر اساس آمار کشته شده‌ها به نزدیکی هزار نفر رسیده است، حتی در کوه‌های هیمالیا بهمن آمد و در هند نیز این زلزله احساس شد.

 

این در حالی است که تیم فوتبال دختران زیر 14 سال کشور در پایتخت این کشور حضور داشت و پس از اعلام این خبر موجی از نگرانی در بین خانواده‌های تیم دختران به‌وجود آمد.

 

اما روز گذشته با بازگشت تیم ملی دختران به کشورمان مشخص شد که خوشبختانه حال تمام اعضای تیم و کادر فنی آنها خوب است.

 

ظاهرا در زمان وقوع این حادثه، تیم‌ملی در زمین مسابقه حاضر بود تا به مصاف تیم هند برود و در فضای باز ورزشگاه هیچ مشکلی برای تیم و کادرفنی اتفاق نیفتاده است.

 

دختران نونهالان با برگزاری 4 بازی (دو باخت و دو پیروزی) در فستیوال آسیایی نپال، این کشور را به مقصد تهران ترک کردند. گفتنی است، به دلیل وقوع زلزله آخرین دیدار تیم ملی زیر 14 سال ایران برابر هند برگزار نشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها