أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۲۰۶۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت: «من نمی توانم درباره اتفاقاتی که در باشگاه رخ می دهد پاسخگو باشم چون از همه چیز بی خبرم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، جعفر کاشانی در رابطه با تساوی پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: «من این بازی را ندیدم و به دلیل مشغله ای که داشتم، نتوانستم حتی یک دقیقه از بازی با سایپا را مشاهده کنم. فقط شنیدم که تیم 2 گل جلو بوده و بازی به تساوی کشیده شده است. این نتیجه شاید چون در خارج از خانه بازی می کردیم، بد نبود اما روند پرسپولیس جالب نیست.»

 

وی درباره اینکه پرسپولیس هنوز نتوانسته با برانکو به پیروزی برسد، افزود: «دلیلش را بهتر است از همان هایی بپرسید که برانکو را آورده اند. تیم مسئول و سخنگو دارد و بهتر است که آنها پاسخگو باشند. من نمی توانم درباره مسائل فنی حرف بزنم چون اصلا بازی ها را اکثرا نمی بینم.»

 

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در واکنش به صحبت های نژادفلاح که گفته بازگشت سیاسی به باشگاه به خاطر بی تدبیری هیات مدیره بود و تیم را وارد حاشیه کرد، خاطرنشان کرد: «در پرسپولیس اصلا هیات مدیره ای وجود ندارد که بی تدبیری هم کند. چه زمانی جلسه هیات مدیره برگزار شده که بخواهد تصمیمی بگیرد؟ از آن زمان که نژادفلاح آمده دیگر هیات مدیره ای دیده نمی شود. شاید هم از بی تدبیری از طرف خودشان بوده است.»

 

وی همچنین اضافه کرد: «بروید و از نژادفلاح بپرسید که چرا جلسه ای با هیات مدیره برگزار نمی کند و تمام تصمیمات را فردی می گیرد. من نمی توانم درباره اتفاقاتی که در باشگاه رخ می دهد پاسخگو باشم چون از همه چیز بی خبرم. اصلا نمی شود به من گفت رئیس هیات مدیره چون انگار سمتی در باشگاه ندارم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها