کد خبر: ۳۱۲۰۸۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
کاپیتان پرسپولیس گفت: تیم بزرگ حاشیه‌های زیادی دارد و بازیکنی که تحمل ندارد نباید به پرسپولیس بیاید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمد نوری پس از تساوی دو بر دو مقابل سایپا اظهار داشت: گلی که زدم به نظرم درست بود، داور مسابقه هم آن را گل محسوب کرد، اما نمی‌دانم کمک داور چطور آن صحنه را خطای هند اعلام کرد، اگر توپ به دستم خورده است، نمی دانم و اصلاً عمدی نبوده است.

 

وی ادامه داد: همان کمک‌داور یک کرنر به ضرر ما گرفت که همان ضربه تبدیل به گل شد، اما گل سالم ما را مردود اعلام کرد. حتماً او چشمان قوی دارد که از 50 متری صحنه را دیده است.

 

کاپیتان پرسپولیس در مورد انجام خطای پنالتی گفت: در یک صحنه دو پایم لیز خورد و فکر می‌کنم بازیکن آنها هم زرنگی کرد و پنالتی گرفت.

 

نوری در مورد بازی‌های آینده و دربی پایتخت گفت: مطمئنم که دربی را می‌بریم. تماشاگران این همه بازی را تحمل کردند و سه بازی دیگر را هم تحمل کنند. سختی زیاد کشیدم و من عذرخواهی می‌کنم  امیدوارم فصل بعد تیم منسجمی بسته شود.

 

وی در مورد مسابقه عنوان کرد: دو بر صفر جلو بودیم، اما روی یک غافلگیری گل خوردیم و دو امتیاز را از دست دادیم. بدشانسی‌های زیادی می‌آوریم، متأسفانه هر توپی که روی دروازه‌مان می‌آید، با اشتباه خودمان به گل تبدیل می‌شود. آنچه مشخص است اینکه این فصل دیگر نمی‌توانیم کاری کنیم و باید به فصل بعد فکر کنیم.

 

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه میداودی مهاجم سایپا عدد 4 را به هواداران پرسپولیس نشان داده است، گفت: او نباید این کار را انجام می‌داد چون در ورزشگاه تشنج ایجاد می‌کند.

 

نوری در پاسخ به این سؤال که چرا پرسپولیسی‌ها زودرنج شده‌اند و در مقابل هر حرفی واکنش نشان می‌دهند، گفت: متأسفانه تیم بزرگ، حاشیه‌های بسیاری دارد. به نظر من بازیکنانی که کم‌تحمل هستند نباید به پرسپولیس بیایند. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنانی می‌خواهد که در شرایط سخت به آن کمک کنند.

 

وی در پایان گفت: خانزاده عذرخواهی کرده و من به آنها گفتم که زود از کوره دررفتید و خودش هم می‌داند که اشتباه کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها