أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۲۰۸۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: آمدن دوباره سیاسی به پرسپولیس بی‌تدبیری اعضای هیأت مدیره بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمدحسین نژادفلاح در مورد تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: در مورد مسائل فنی بهتر است که آقای برانکو توضیح دهند من نمی‌توانم چیزی بگویم.

 

وی در خصوص ادامه فعالیتش در پرسپولیس گفت: من با تمام مسئولیت‌هایی که یک مدیرعامل دارد با همان اختیارات در پرسپولیس کار می‌کنم به نظر من آمدن دوباره سیاسی به پرسپولیس اصلاً معنی نداشت و این بی‌تدبیری اعضای هیأت مدیره بود.

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص حضورش در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: برای انجام امورات جاری به آنجا رفته بودم.

 

نژادفلاح در مورد اینکه آیا برانکو برای فصل بعد می‌ماند یا خیر، گفت: اصلاً ما او را آورده‌ایم که فصل آینده سرمربی باشد. پس نقاط ضعف و قوت را بشناسد و دستیارانش را انتخاب کند در ایران تجربه ملی داشت و در لیگ مربیگری نکرده بود به او و کریم باقری و چند دستیار دیگر مأموریت داده شده تا بازیکنان مورد نظر برای فصل آینده را بررسی کنند.

 

وی در مورد برخورد خانزاده در قطر با هواداران این تیم عنوان کرد: هیچ‌کس حق ندارد به کس دیگری توهین کند آن هم بازیکنی که در باشگاه بزرگ پرسپولیس بازی می‌کند من به عنوان مدیرعامل این باشگاه از هواداران عذرخواهی می‌کنم و خانزاده نیز باید خودش این کار را انجام بدهد. هواداران سرمایه‌های اصلی پرسپولیس هستند و باید قدر آنها را بدانیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها