أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۲۰۹۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل ساده‌لوحانه‌ای که خوردیم، ما را عقب انداخت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل سایپا گفت: مقابل حریفی بازی داشتیم که انگیزه داشت و جنگنده بود. طبیعی بود که از نتیجه ناراضی هستم چون جلو بودیم و کنترل بازی در اختیار ما بود. گل ساده‌لوحانه‌ای که خوردیم، ما را عقب انداخت.

 

وی افزود: برای گل سوم تلاش می‌کردیم که با پنالتی بحث‌برانگیز گل تساوی را خوردیم. با این وجود بازیکنان میل «جنگاوری» داشتند. ضمن اینکه بازیکن حریف می‌توانست از داور به دلیل گرفتن مهدی طارمی کارت قرمز بگیرد چرا که طارمی به تنهایی شانس زدن گل را داشت.

 

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد:‌برای ما هیچ راهی نمی‌ماند جز اینکه برای هر مسابقه پیشرفت و رشد داشته باشیم.

 

برانکو در خصوص اینکه پرسپولیس نمی‌تواند نتیجه راحفظ کند، گفت: ما به خوبی متوجه این مسئله شده‌ایم و حتی مقابل لخویای قطر 70 دقیقه خوب بازی کردیم و تیم حریف حتی یک شانس هم نداشت اما مانند امروز اشتباه فردی داشتیم و گل خوردیم. بازی‌ها را آنالیز می‌کنیم اما متاسفانه نمی‌توان یک شبه این مسئله را حل کرد. مهم این است که بازیکنان بهتر بازی می‌کنند و شانس‌های گل بیشتری ایجاد می‌کنند. نیاز داریم که تمرکز و حواس بیشتری داشته باشیم تا شاهد اشتباهات فردی نباشیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان تیمش به راحتی از دور مسابقه کارت زرد می‌گیرند، گفت: تا حدی با شما موافقم. در پایان بازی بازیکنان ما کارت‌های زردی دریافت کردند که خیلی نیاز نبود. در واقع داور می‌توانست در دقایق آخر به آن راحتی به بازیکن ما کارت ندهد.

 

برانکو ادامه داد: طبیعتا کارت زرد دادن به بازیکن در دقایق پایانی برای داوران راحت‌تر است و من امیدوارم در دیدارهای آینده داوران تا این حد آسان به بازیکنان ما کارت ندهند. به طور نمونه در جریان بازی بابک حاتمی در محوطه جریمه سایپا نفوذ کرد اما بازیکن حریف مرتکب خطا شد و داور به بازیکن ما اخطار داد. وقتی داوران به این راحتی کارت می‌دهند باعث می‌شوند بازی درگیرانه و فیزیکی را شاهد نباشیم و بازی حالت دیگری پیدا کند.

 

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که اگر در پرسپولیس بماند چه تعداد از این بازیکنان را حفظ خواهد کرد، یادآور شد: مگر قرار است نمانم که شما به این شکل سوال می‌کنید؟! پتانسیل  بازیکنان ما به قدری بالاست که آخر فصل باید عملکرد تک تک آنها را مورد آنالیز قرار دهیم. باید این مسئله را مدنظر داشت که پرسپولیس در طول این فصل نتایج خوبی نگرفت و همین مسئله باعث شد اعتماد به نفس بازیکنان پایین بیاید تا حدی که شاهد هستید در بازی با لخویا، سپاهان، استقلال خوزستان و حتی در همین بازی در 5 دقیقه پایانی بازیکنان ما به خاطر استرس و نداشتن اعتماد به نفس دچار اشتباهات محرزی می‌شوند.

 

وی اضافه کرد: قطعا برای فصل آینده تیم را از لحاظ آمادگی جسمانی و تاکتیکی به مرز ایده‌ال خواهیم رساند و با جذب 3، 4 بازیکن خیلی خوب می‌توانیم همه کمبودهای خود را برطرف کنیم.

 

برانکو با تاکید بر اینکه در این بازی چند مهره تیمش را نداشت، گفت: با وجود غیبت چند مهره خوبمان به عقیده من امروز بازیکنان قهرمانانه بازی کردند و بار سنگینی را بر دوش کشیدند.

 

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از اینکه سرمربی پرسپولیس شده است پشیمان است، گفت: باز هم ممنون که این سوال را مطرح کردید. در نشست خبری قبل از بازی هم این سوال مطرح شد و من تاکید کردم هرگز در جایی نگفتم از آمدنم به پرسپولیس پشیمان هستم. من آدم بزدلی نیستم و برای آمدن به پرسپولیس آگاهانه تصمیم گرفتم و هرگز هم پشیمان نشده و نخواهم شد. انشاءالله با مدیریت خوب باشگاه و تلاش همه بازیکنان تبدیل به تیمی خواهیم شد که هواداران انتظار دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها