أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۲۰۹۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
نظامیان اوکراینی تحت حمایت آمریکا در اقدامی غیر انسانی که در فیلمی ویدئویی به نمایش درآمده، یکی از استقلال‌طلبان این کشور را که اخیرا به اسارت گرفته‌اند همانند مدل مورد استفاده تروریست‌های داعش به قتل می‌رسانند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در یک فیلم ویدئویی منتشر شده در فضای مجازی تصاویری از به صلیب کشیده شدن و آتش زدن یک اوکراینی جدایی طلب روس‌گرا از سوی شبه نظامیان نئونازی اوکراینی تحت حمایت آمریکا مشاهده می‌شود.

گفته می‌شود این اقدام ضد انسانی از سوی گردان آزوف (Azov Battalion) نیروهای مردمی پیوسته به ارتش اوکراین صورت گرفته است.

این گزارش حاکیست، افراد پیوسته به ارتش اوکراین متهم به استفاده از مدل‌های ضد انسانی گروه تروریستی داعش در جنایت‌های جنگی  چون سر بریدن هستند.

این  حادثه در نزدیکی دهکده شیروکینو رخ داده و نیروهای هنگ آزوف با انتشار این فیلم به روس‌گراها هشدار داده‌اند که در صورت ادامه نبرد به چنین عاقبتی گرفتار خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها